piątek, 16 czerwca 2017

108. Ole Marius Ingvaldsen

Hej wszystkim,
Pomimo że blogowanie nie jest już tak popularne jak niegdyś, to wróciłam. Za mną męcząca sesja, która co prawda zakończyła się już w poniedziałek ale potrzebowałam też czasu dla siebie, aby z energią rozpocząć wakacje. Dobrze czytacie, WAKACJE :) A co za tym idzie, w końcu mogę wziąć się za pisanie listów, poszukuję już nowych adresów, patrzę kto ma nowe karty, gdyż chciałabym powiększyć swoją kolekcję.
Inauguracja Pucharu Świata 2017/2018 rozpocznie się w naszej uroczej Wiśle i mam nadzieje, że organizatorzy uporają się z wymaganiami ze strony FIS-u. Cieszę się na tę wieść nie tylko z powodu tak zaszczytnego uznania dla Polski, ale też dlatego, że po roku nieobecności na zawodach najwyższej rangi w końcu gdzieś się pojawię, podobnie jak na LGP. Jakie są moje plany na przyszły sezon prócz Wisły? Na pewno Zakopane, niemiecka część TCS, Planica i jeszcze gdzieś ale muszę wszystko wpierw załatwić. Nie myślcie sobie, że przez miesięczną przerwę od blogowania, całkowicie zrezygnowałam ze skoków narciarskich - nie ma tak łatwo, są chęci i zamierzam to spożytkować :)

27 dni do LGP w Wiśle!

Wymiana:
Andreas Stjernen
Karl Geiger
Robert Johansson
Domen Prevc

*.*


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 2 października 1985 r. 
Klub: Steinkjer Skiklubb/Tronderhopp
Rekord życiowy: 210 m na Vikersundbakken w Vikersund (12 luty 2011 r.)

Były reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. W zawodach z cyklu Pucharu Kontynentalnego dwukrotnie stanął na drugim stopniu podium, miało to miejsce w 2008 i 2013 roku w Sapporo. W PŚ zadebiutował 6 grudnia 2008 r. w Trondheim, gdzie zajął 45. miejsce, pierwsze punkty zaś wywalczył 2 lata później w Lillehammer (20. miejsce). Ingvaldsen karierę jako skoczek narciarskich zakończył 29 marca 2015 roku.



Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje, super podpis! Zapraszam do mnie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2017/06/11-robert-lewandowski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) bardzo ciekawy podpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2017/06/andreas-kofler-ii.html

    OdpowiedzUsuń