poniedziałek, 30 marca 2015

27. Jurij Tepeš

Witam,
Pierwszy weekend bez konkursów Pucharu Świata, wielka szkoda. Brakuje tego.
Uwaga - istnieje możliwość przeprowadzenia w sezonie 2015/16 aż 3 konkursów w Polsce! Obok Wisły i Zakopanego, najprawdopodobniej będzie też Szczyrk! To świetna wiadomość. Walter Hofer w Planicy był optymistycznie nastawiony do tego pomysłu, jednak decyzja ma zapaść w kwietniu. Oby się udało, bo wtedy mielibyśmy w Polsce taki Turniej Trzech Skoczni :) A wiadomo, że kibiców mamy najlepszych na świecie!
Mam już pomysł na następny konkurs, jednak trzeba będzie na to poczekać. Mam nadzieję, że weźmiecie udział :)
Dziś dla mnie wyjątkowy dzień, bo mam urodziny i z tego względu dodaję post dziś :)
Dziękuję wam za tak liczne wiadomości na e-mailu, odpisuję na bieżąco. Przejrzałam także komentarze pod postami i również odpowiedziałam na zapytania.

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Martin Koch

Wymiana:
Martin Koch

*.*


Kraj: Słowenia
Data urodzenia: 14 luty 1989 r. w Lublanie
Klub: SD Dolomiti
Rekord życiowy: 244 m na Letalnicy w Planicy (22 marzec 2015 r.)

Reprezentant Słowenii w skokach narciarskich. Jest synem Mirana Tepesa. 3 lutego 2013 roku po raz pierwszy w karierze stanął na podium Pucharu Świata. 24 marca 2015 roku zwyciężył w kończącym sezon konkursie w Planicy.



Aktualizacja (07.04.15 r.):



Aktualizacja (11.02.16 r.):


Aktualizacja (09.03.16 r.):



Jurij to świetny sportowiec i skoczek. Uwielbia mamuty i widać było to w Planicy. Sporo kontrowersji wywołał ostatni konkurs w sezonie 2014/15, gdy Jurij zwyciężył odbierając tym samym szansę wygrania Kryształowej Kuli swojemu koledze z drużyny. Jestem pewna, że ten zawodnik jeszcze nie raz nas zaskoczy :)
Jeżeli chcecie otrzymać autograf Jurija to kierujcie swe prośby na adres znajdujący się poniżej załączając jeszcze kupon IRC:

Ski Association of Slovenia
Podutiška cesta 146
1000 Ljubljana
Slovenia



Wypchanych skrzynek!
Idę świętować 18 urodziny :)
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję i wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Wszystkiego Najlepszego :) Dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia największych marzeń nio i oczywiście wypchanych skrzynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oby ta skrzynka była jak najczęściej wypchana!

      Usuń
  3. Sto lat :D
    Jurij jest świetny, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :)
      O tak, fantastyczny zawodnik! Mam nadzieję, że w przyszłym sezonie będzie odnosił wiele sukcesów! :D

      Usuń
  4. Wielkie gratulacje i wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń