wtorek, 13 września 2016

85. Andreas Widhölzl

Cześć,
W końcu wróciłam! Do domu powróciłam już w piątek, jednakże musiałam zregenerować siły, aby móc dalej funkcjonować. Jadąc na obóz integracyjny myślałam, że organizatorzy skupią się jednak na duchu uczelni, nowych znajomościach. Pomyliłam się, od pierwszego dnia do samego końca miałam niespełna godzinę na to, aby móc usiąść, a poza tym to samo bieganie, kajaki, pływanie i wiele wiele innych dyscyplin/atrakcji. Przedsmak przyszłorocznego letniego obozu - tak można to nazwać. Mimo wszystko wyjazd udany choć siniaki nadal są :) Dzisiejszy post jest na powitanie, a już od kolejnych dni będę myślała nad realizacją kilku nowych pomysłów.
Miło zostałam zaskoczona idąc odebrać pocztę (uprzedziłam rodzinę aby nie odbierali jakichkolwiek listów przez te 5 dni). W skrzynce znalazłam mnóstwo paczek, jak i listów do mnie. Kolekcja kart z autografami się powiększa, co mnie bardzo cieszy - będę miała wam co pokazywać na blogu.
Odpuszczę dzisiaj opis jakichkolwiek newsów ze świata skoków narciarskich, ponieważ przez ten czas zapewne czytaliście co nieco i zapoznaliście się ze wszystkim :)
Bardzo ucieszył mnie fakt, że Severin Freund nie jest już kawalerem! Zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2014/2015 wziął ślub ze swoją wieloletnią partnerką. Życzę mu dużo szczęścia i miłości!
Jeszcze jedna informacja z jaką mogę się z wami podzielić, bo nie jest "przestarzała" to nowy sponsor reprezentacji Norwegii. Nie tak dawno świat obiegła informacja, że OMV nie chce kontynuować współpracy z NZN. Kryzys szybko ucichł, ponieważ znalazł się nowy sponsor. Od najbliższego sezonu będzie nim Norweska Konfederacja Związków Narodowych (LO), która podpisała kontrakt na okres trzech lat. Co o tym sądzicie? :)
Już odliczam dni do 23 września! Dzisiaj zakupiłam już sobie bilety na pociągi i mam nadzieję, że zdołam w pojedynkę dojechać do Wisły. Przerażają mnie remonty, ponieważ zamiast dojechać do Wisły Uzdrowisko to będę musiała ze Skoczowa pojechać dalej busem. Do odważnych świat należy! :) Kto z was wybiera się na zawody LPK?

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Maciej Kot
Jernej Damjan
Sven Hannawald

11 dni do Letniego Pucharu Kontynentalnego w Wiśle!

*.*


Kraj: Austria
Data urodzenia: 14 październik 1976 r. w St. Johann in Tirol
Klub: SC Fieberbrunn
Rekord życiowy: 231 m w Planicy (20 marzec 2005 r.)

Były reprezentant Austrii w skokach narciarskich. Bardzo utalentowany skoczek posiadający w swym dorobku trzy medale olimpijskie. Trzykrotnie zdobył medal MŚ i MŚJ. Andreas również trzykrotnie zdobył medal MŚwL. W sezonie 1999/2000 zwyciężył w 48. Turnieju Czterech Skoczni. Zwycięzca Turnieju Nordyckiego (1998 r.) i Letniego Grand Prix (2002 r.). Oficjalnie karierę zakończył 15 marca 2008 r. w Planicy. W przerwie konkursu drużynowego PŚ oddał specjalny skok z tej okazji na odległość 213,5 m. Obecnie jest trenerem oraz asystentem Heinza Kuttina w reprezentacji Austrii. 





Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Gratuluję, świetne karty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Fajnie, że NZN tak szybko znalazło sponsora. Pozazdrościć wyjazdu na CoC, mam nadzieję, że będzie udany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zapraszam do mnie na nowy inny post, może się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję! :) Świetne karty, takie niespotykane!
    zapraszam na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/09/48-gregor-schlierenzauer.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! Zazdroszczę LPK, i miłego wyjazdu życzę!
    Zapraszam na nowy wpis ;) http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/52-jan-matura.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Szkoda, że nie będziesz na zawodach ale zapewne jeszcze nie raz na jakieś pojedziesz!

      Usuń
  6. Gratulacje :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/09/103marcin-lewandowski.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    https://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/09/63-tomasz-majewski.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje:)
    Zapraszam na nowy post: http://autografyryska.blogspot.com/2016/09/20-daiki-ito.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie :)
    Ja również wybieram się na LPK, w Wiśle będę w środę :)
    I cieszy mnie fakt, że nie muszę korzystać z pociągów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety będę musiała przeżyć ponad 10 godzin jazdy pociągiem ale miejmy nadzieję, że dotrę :)
      Cieszę się, że również będziesz na zawodach!

      Usuń