piątek, 2 września 2016

Akredytacja Františka Holíka

Hej,
Dziś ostatni post przed moim pięciodniowym wyjazdem na obóz, mam nadzieję, że zaskoczy mnie tu trochę komentarzy, gdy wrócę. Przygotowałam kilka niespodzianek, ale zacznę to realizować dopiero po powrocie, bo będę miała więcej czasu na bloga i skoki narciarskie.
Jak rozpoczęcie roku szkolnego? :)
Kolejny wyjątkowy piątek. Tydzień temu znalazłam w skrzynce list od Kamila Stocha. Zawartość "paczki" pokazałam już tutaj, dziś trafiła do mnie przesyłka z Austrii. Nadawcą jest Philipp Aschenwald, który podesłał mi swoje dwie karty, które przeznaczam na wymianę oraz akredytację. Tak, tak.. Akredytację :) Po szeregu plastronów teraz rozszerza mi się kolekcja wejściówek na zawody samych skoczków narciarskich. Z pewnością zaprezentuję ją na stronie ale trzeba uzbroić się w cierpliwość, na wszystko przyjdzie czas. Mam jedno marzenie, które miejmy nadzieję, że się spełni, mianowicie chciałabym aby w tym roku na blogu zagościł setny post z autografem. Dużo nie brakuje, bo mamy już 84 i jest duże prawdopodobieństwo, że się uda, jednak muszę się do tego przyłożyć, bo za miesiąc studia i nie wiadomo jak będzie z czasem ale postaram się.
W dniach 9-11 września 2016 roku w rosyjskim Czajkowskim odbędą się kolejne konkursy z cyklu FIS Grand Prix w skokach narciarskich zarówno mężczyzn, jak i kobiet. W przypadku pań będzie to też finał rywalizacji. W składzie reprezentacji Polski na te zawody znalazło się trzech zawodników (Stefan Hula, Andrzej Stękała, Jakub Wolny) i jedna zawodniczka - Kinga Rajda. Jak oceniacie wybór Stefana Horngachera? :)

Program zawodów LGP w Czajkowskim:

Piątek, 9 września 2016
  • 09:00 - oficjalny trening mężczyzn
  • 11:00 - kwalifikacje mężczyzn 
  • 13:00 - oficjalny trening kobiet
  • 15:00 - kwalifikacje kobiet
Sobota, 10 września 2016
  • 11:00 - seria próbna mężczyzn 
  • 12:00 - 1. seria konkursowa mężczyzn
  • 15:00 - seria próbna kobiet
  • 16:00 - 1. seria konkursowa kobiet
Niedziela, 11 września 2016
  • 10:00 - kwalifikacje mężczyzn 
  • 11:00 - 1. seria konkursowa mężczyzn
  • 14:00 - kwalifikacje kobiet
  • 15:00 - 1. seria konkursowa kobiet
Skoki narciarskie to nie tylko LGP, Puchar Kontynentalny czy Puchar Świata, to też zawody nieco niższej rangi jak choćby FIS Cup. Już w ten weekend rozegrane zostaną zawody na obiekcie im. Andreasa Kuettela w szwajcarskim Einsiedeln. W składzie reprezentacji Polski znalazło się sześciu podopiecznych Macieja Maciusiaka z kadry juniorów (Stanisław Biela, Dominik Kastelik, Andrzej Zapotoczny, Bartosz Czyż, Krzysztof Leja, Patryk Hutyra), a także czterech skoczków spoza kadr - Łukasz Bukowski, Dawid Jarząbek, Tomasz Pilch oraz Paweł Wąsek. Mam nadzieję, że panowie zdominują konkursy w Szwajcarii :)

Program FIS Cup w Einsiedeln:

Sobota, 3 wrzesień 2016
  • 12:00 - odprawa techniczna
  • 15:00 - oficjalny trening
  • 19:00 - seria próbna
  • 20:00 - 1. seria konkursowa
Niedziela, 4 wrzesień 2016
  • 8:30 - seria próbna 
  • 9:30 - 1. seria konkursowa
Niedawno pojawiła się informacja o wstępnym przyznaniu amerykańskiemu obiektowi Copper Peak prawa do organizacji konkursów Letniego Pucharu Kontynentalnego w 2018 roku, warunkiem jest jednak remont całego obiektu. Jak wyobrażacie sobie zawody LPK na mamucim obiekcie? Moim zdaniem to bardzo ciekawy pomysł i mógłby on obrastać w nowe doświadczenie dla skoczków :D

22 dni do LPK w Wiśle!

Wymiana:
Philipp Aschenwald

*.*

Zapewne dzisiejsza "pamiątka" nie będzie dla was zaskoczeniem, ponieważ pisałam o tym w poprzednim poście. Frantisek do zaległego listu wrzucił mi swoją akredytację z wyjątkowych zawodów, bo z mistrzostw świata juniorów. Nie wiem jak wy ale ja nie skupiam się jedynie na rywalizacji w Pucharze Świata czy LGP, ponieważ wiem, że wielu utalentowanych skoczków mamy w kadrze juniorów i to oni stają się w późniejszym czasie mistrzami olimpijskimi czy też mistrzami świata. Frantisek to młody skoczek, jednak z wielkimi ambicjami, chcący odnieść niebywały sukces w skokach. Bardzo mocno mu kibicuję i wiem, że w Polsce są osoby, które także trzymają za niego kciuki. Czech sprawił, że akredytacja stała się wyjątkowa pod względem dopisku, a raczej dedykacji "Dla Pauliny". Chłopak się postarał aby napisać to po polsku, wiem, że to nic nadzwyczajnego ale dla mnie to coś nowego - bardzo mnie zaskoczył :)



Kolejny post za tydzień w sobotę :)
Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Hej!
    Akredytacja zawsze fajna sprawa! ;)
    Przy okazji.. zapraszam na swojego nowego bloga, pojawił się dopiero wpis informacyjny, ale mam nadzieję, że w miarę możliwości mnie odwiedzisz :)
    Dodaję sobie Twojego bloga do zakładek i będę się pojawiać :)
    Pozdrawiam! ;*

    oczami-skokomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pamiątka! Gratulację! :) Z Rasnova mam identyczną od Thomasa Hofera :D A na niespodzianki juz czekam! :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/09/46-richard-freitag_3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka !! Super autograf , gratuluję serdecznie !! :* Zapraszam do mnie na bloga !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja również dostałałam w tym tygodniu odpowiedź od Frantiska :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/i-letni-mistrz-odzi-czyli-wywiad-z_3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) ja jeszcze czekam na swoją pierwszą akredytacje :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/09/101-kondra-niedzwiedzki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje:)
    zapraszam na nowy post: http://autografyryska.blogspot.com/2016/09/18-peter-prevc.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Super pamiątka. Zapraszam do mnie.

    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/09/53-marcin-gortat.html?m=1

    OdpowiedzUsuń