sobota, 12 września 2015

48. Noriaki Kasai

Hej,
Sezon letni skoków narciarskich dobiega końca i już wkrótce, już niedługo zacznie się Puchar Świata. To rewelacyjna wiadomość, jednakże przeraża mnie to, że tak szybko leci czas. Mam nadzieję że Puchar Świata w Zakopanem się odbędzie, gdyż bilety zakupione, podobnie jak na Wisłę, ale o to akurat się nie martwię. Na podsumowanie sezonu letniego poświęcę oddzielny post ale na dzień dzisiejszy klasyfikacja wygląda tak:

LGP:
1. Kento Sakuyama (JPN)
2. Kenneth Gangnes (NOR)
3. Severin Freund (GER)

LPK:
1. Anze Lanisek (SLO)
2. Klemens Murańka (POL)
3. Przemysław Kantyka (POL)

LGP Pań:
1. Sara Takanashi (JPN)
2. Yuki Ito (JPN)
3. Line Jahr (NOR)

LPK Pań:
1. Ema Klinec (SLO)
2. Sara Takanashi (JPN)
3. Katharina Althaus (GER)

Jak już wcześniej pisałam na ogólne podsumowanie przyjdzie czas później, jak wszystko dobiegnie końca. Jestem zadowolona z wyników naszych reprezentantów, to dobry znak na sezon zimowy. Zapewne nie ja jedna zadaję sobie pytanie: "Jak będzie prezentował się Dawid Kubacki w trakcie PŚ?". Oby było dobrze.
Dobiegł końca konkurs z cyklu LPK w Stams. Maciej Kot na drugim miejscu! Dawid Kubacki 5.! Mamy podium :)
Doczekałam się w tym tygodniu kilku listów. Nadal jednak cztery czekają na napisanie ale choroba uniemożliwia mi to, mam nadzieję, że znajdę jutro bądź pojutrze siły aby coś zrobić.
W razie jakichkolwiek pytań - adresy itp. proszę pisać na adres e-mail widoczny na moim blogu. Zawsze odpisuję i staram się robić to jak najszybciej.

*.*


Kraj: Japonia
Data urodzenia: 6 czerwiec 1972 r. w Shimokawie
Klub: Tsuchiya Home
Rekord życiowy: 241,5 m na Vikersundbakken w Vikersund (19 marzec 2017 r.)

Reprezentant Japonii w skokach narciarskich. Siedmiokrotny olimpijczyk, drużynowy srebrny medalista ZIO 1994, indywidualny wicemistrz i drużynowy brązowy medalista ZIO w Soczi 2014. Sześciokrotny medalista Mistrzostw Świata, Mistrz Świata w Lotach z Harrachova 1992 i zwycięzca Turnieju Nordyckiego 1999. Zdobywając srebrny medal na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Soczi, został najstarszym medalistą olimpijskim w historii skoków narciarskich. 



Aktualizacja (27.11.15 r.):


Aktualizacja (29.05.16 r.):



Aktualizacja (01.04.17 r.):



Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :)))) Zapraszam na Nowy Post na mojego bloga :
    http://autografymoje.blogspot.com/2015/09/ukasz-zygado.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Maćka!!
    Gratuluje autografu jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! ;)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku... mój wymarzony autograf :) byłam bliska zdobycia go w Wiśle, ale niestety się nie udało.

    Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Można tylko pozazdrościć ! Gratulacje
    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń