piątek, 10 kwietnia 2015

29. Krzysztof Leja

Witam serdecznie,
Doczekałam się wyczekiwanego weekendu, jednak odkąd zakończył się sezon skoków narciarskich 2014/15, nie mam już czego oglądać i komu kibicować. Jest czas na to by powiększać swoją kolekcję. Niecierpliwie czekam na Wisłę ale jeszcze 3 miesiące...
Dziękuję wam za tak liczne wiadomości na poczcie. Dobrze wiedzieć, że komuś się ten blog na coś przydaje :)
Zauważyłam duże zainteresowanie plastronem z Planicy. Wiele pytań otrzymałam odnośnie tego plastronu. Już wkrótce pokażę wam kolejny. Ja już nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać a o takie pamiątki trzeba dbać.
Zastanawiam się nad zrobieniem jakiś poradników.
Dzisiaj w skrzynce znalazłam list zwrotny, jednak w ogóle do głowy mi nie przyszło kto to mógłby być ale był to list z Polski. Po otwarciu byłam mile zaskoczona a dlaczego? Zobaczycie nieco niżej.

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 21 luty 1996 r. w Zakopanem
Klub: AZS Zakopane

Reprezentant Polski w skokach narciarskich. Na Mistrzostwach Świata Juniorów w 2015 roku zajął podczas konkursu drużynowego 4. miejsce. W konkursach FIS Cup w sezonie 2014/15 trzykrotnie stawał na podium - dwa razy zajął miejsce 2. i raz 3.



A oto to co mnie zaskoczyło i bardzo ucieszyło:



Aktualizacja (16.02.16 r.):



Kartka wyjątkowa, naprawdę i bardzo dziękuję Krzysiowi :) Pomimo że dzień był dziś ciężki to takie coś zdecydowanie poprawiło mi nastrój.
Co do adresu to nie mogę go tu zamieścić, bo jest prywatny. Zawsze takie coś szanuję i nie robię wbrew woli skoczka. W razie pytań możecie pisać na adres e-mail.

Mam nadzieję, że i wy znajdziecie dziś coś w swoich skrzynkach. Życzę wam udanego weekendu :)
Pozdrawiam!

8 komentarzy: