piątek, 21 sierpnia 2015

45. Taku Takeuchi

Dzień dobry,
Coraz mniej czasu mam aby tutaj zaglądać, aby dzielić się z wami moją kolekcją, jednak obiecałam sobie, że w te ostatnie dni wakacji będę tu częściej, a od września ustalę konkretny dzień lub dni, gdy będę tu coś dodawać :)
Mamy teraz krótką przerwę od skoków. Nasi skoczkowie narciarscy wyjechali na wakacje aby spędzić czas w towarzystwie swoich rodzin. Można nieco odetchnąć i przeanalizować pierwszą część LGP. Z pewnością był to udany czas dla polskich skoków i oby było tak dalej.
Od dawna nie wysyłałam tak ciężkich listów do skoczków. Jeden z nich liczył prawie 7 kg.. Nieprawdopodobne. Mam nadzieję, że wszystko dotrze w całości. Uszykowałam kilka prezentów dla skoczków - wszystkie poszły za granicę :)
Na skoczni w Zakopanem zostały odwołane kolejne zawody. Co to oznacza? Czy zawody PŚ w Zakopanem są zagrożone? Oby nie. Skocznia nie zostanie zamknięta, co to, to nie, gdyż już zaczęto prace modernizacyjne ale dopiero na rok 2016 są przewidziane te "konkretne zmiany" związane m.in. z umieszczeniem torów lodowych.
Apropo Zakopanego.. Już dzisiaj można kupić bilety na Puchar Świata. Zawody mają odbyć się 22-24 stycznia 2016 r. To szaleństwo z tym, że tak szybko ale cóż. U mnie już zarezerwowane. Po co mam czekać skoro można już kupić :)

Wymiana:
Kamil Stoch
Stefan Hula
Klemens Murańka
Krzysztof Miętus
Gregor Schlierenzauer
Andreas Kofler
Michael Hayboeck

*.*


Kraj: Japonia
Data urodzenia: 20 maj 1987 r. w Nagano
Klub: Kitano Construction Corp. Ski Club
Rekord życiowy: 240 m na Vikersundbakken w Vikersund (13 luty 2016 r.)

Reprezentant Japonii w skokach narciarskich. Drużynowy brązowy medalista Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Złoty i brązowy medalista drużyn mieszanych na Mistrzostwach Świata - Val di Fiemme i Falun. Zarówno w 2012, jak i w 2014 roku zajął 3. miejsce w klasyfikacji Letniej Grand Prix.



Aktualizacja (09.03.16 r.):



Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. A co ty takiego ciężkiego tam wysyłałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    U mnie na blogu relacja z castingu na którym byłam. ;)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zdobyłaś?��

    OdpowiedzUsuń