sobota, 14 listopada 2015

Plastron Krzysztofa Bieguna

Cześć,
Znów mam jeden dzień opóźnienia, jednakże na prawdę nie byłam w stanie dodać wczoraj postu. Sporo wymian w ostatnim czasie i ani jednego listu od skoczka. Na ten weekend wyznaczyłam sobie napisanie czterech listów i mam nadzieję, że się wyrobię.
Dziękuję już po raz kolejny za tak liczne wiadomości. Serce się raduje czytając takie słowa. Jestem tutaj dla was, pragnę pomagać i jeżeli macie jakieś pytania to śmiało, możecie pisać. Pomogę nawet napisać list. Nie odmawiam :)
Kochani kibice! Już za tydzień pierwsze zawody Pucharu Świata. Macie dobre przeczucie co do tego sezonu? Będzie lepiej niż rok temu? :)
Łukasz Kruczek podał skład na inauguracyjne zawody w Klingenthal. Polskę reprezentować będą: Kamil Stoch, Jan Ziobro, Piotr Żyła, Klemens Murańka, Dawid Kubacki, Maciej Kot, Bartłomiej Kłusek. Moim zdaniem to świetny skład i już nie mogę doczekać się zawodów :)
Co jeszcze się wydarzyło o czym nie wspomniałam? Martin Schmitt został ojcem! Gratuluję serdecznie!

7 dni do Pucharu Świata!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Stephan Leyhe

*.*

Plastron jest z Letniej Grand Prix w Wiśle z 2013 roku i należy do jednego z naszych reprezentantów - Krzysztofa Bieguna. Oprócz jego autografu, na plastronie podpisali się także Kamil Stoch, Łukasz Kruczek, Klemens Murańka oraz Dawid Kubacki. Tak się prezentuje:


K. Stoch, Ł. Kruczek, D. Kubacki, K. Murańka

Wypchanych skrzynek :)

11 komentarzy: