wtorek, 17 maja 2016

Akredytacja Davida Siegela

Witajcie,
Ostatni post zamieściłam na blogu 27 kwietnia. W życiu nie miałam tutaj tak długiej przerwy. Bardzo was przepraszam za tę nieobecność. W dniu wczorajszym zakończyłam tegoroczne matury. Na wyniki pisemnych muszę poczekać aż do 5 lipca co mi kompletnie nie odpowiada ale cóż, muszę się dostosować. Humor poprawiłam sobie tym, że ustne zdałam także już mam wakacje. Wstyd przyznać mi się przed samą sobą, że aż tak zaniedbałam skoki narciarskie. Raz po raz widziałam jakieś newsy będąc na facebooku bądź też na jakiś stronach internetowych. Niewątpliwie cieszę się, że sprzedaż biletów na LGP odbędzie się dopiero w czerwcu. Nie wyobrażam sobie czekać na to w trakcie przygotowywania do egzaminów. Nie jestem jeszcze zdecydowana czy znów wybrać się na A3 czy też być na B1. Szkoda, że LPK został przeniesiony aż na wrzesień. Chciałam spędzić dwa tygodnie w Wiśle a tu niestety taka niespodzianka, aczkolwiek wybiorę się powtórnie tuż przed rozpoczęciem roku akademickiego.
Nie będę opisywać wam tutaj wszystkiego co się wydarzyło na przełomie tych dni, gdy mnie nie było, bo zapewne zapoznaliście się z tym w międzyczasie. Mi pozostaje nadrobić zaległości jeszcze na pozostałych blogach, jestem bardzo ciekawa co nowego pojawiło się w waszych kolekcjach, które nie od dziś bardzo mi się podobają :)
Rozważam wyjazd na sobotni Mecz Gwiazd w Szczecinie aczkolwiek potrzebuje osoby towarzyszącej. Parę osób się zgłosiło, więc może akurat pojadę, to byłoby doprawdy coś. Po przyjeździe mogłabym zrobić dla was relację. Zakupiłam nowy aparat fotograficzny, nowe obiektywy, więc mogę pracować!
Wraz z rozpoczęciem wakacji muszę wziąć się do pracy w redakcji, bo aż jest mi głupio, że nic nadzwyczajnego nie zrobiłam do tej pory, jedynie zgłosiłam się do pomocy przy wymianach na stronie skoki24.pl. Mam do was pewne pytanie.. Znacie może jakiś skuteczny sposób na sprzedanie kart z autografami? Od jakiegoś czasu próbuję coś w tę stronę zrobić i nie mam pomysłu. Wystawiałam już niektóre na paru stronach ale jest mało zainteresowania a bardzo mi na tym zależy. Potrzebuje skutecznego sposobu. Jeżeli macie pomysły to proszę napiszcie do mnie na e-mail: skijumping.polska@op.pl
Jaki jest plan na najbliższe dni? Przede wszystkim odpoczynek i pisanie listów. W ciągu dwóch tygodni nie dostałam nic.. kompletnie nic! Listę adresów mam, więc pora przelać myśli na papier i czekać później na odpowiedź :) Bardzo chciałabym powiększyć moją kolekcję. Planuję także na blogu zamieścić nowe zakładki. Jakie? Okaże się z czasem :) Cały czas pracuję nad wyglądem bloga, chcę coś zmienić. Przez te egzaminy w mojej głowie została pustka, mam nadzieję, że z czasem to się zmieni.
Mam nadzieję, że mimo iż przerwa trochę trwała, wy nadal tutaj będziecie zaglądać! Posty będą pojawiać się dwa razy w tygodniu albo i trzy - czasu mam od groma ale muszę póki co nabrać tempa :)
Chcielibyście może jakiś konkurs?

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Bartłomiej Kłusek

*.*

W kopercie, którą otrzymałam od Davida Siegela znalazłam nie tylko kartkę, lecz także jego akredytację z zawodów w Zakopanem. Taka pamiątka na tle wielu innych, jak dla mnie bardzo się wyróżnia. Mocno kibicuję Davidowi i mam nadzieję, że jeszcze przez długie lata będziemy o nim słyszeć. W końcu to Mistrz Świata Juniorów! :)



Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję! Kolejna pamiątka w kolekcji ;)
    A konkurs? Zawsze będzie mile widziany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę! :)
    I zapraszam na naszego bloga, dopiero zaczynamy :)
    http://cootam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, miła pamiątka!
    A co do sprzedaży - na allegro ludzie wystawiają, ebayu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !! :)
    http://autografymateuszz90.blogspot.com/2016/05/120-juan-mata.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Zawsze fajnie jest dostać coś extra :)
    https://meandsportstars.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) i czekam na konkurs :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ja zamierzam napisać list do Davida :)
    http://autografy-julii.blogspot.com/2016/05/autograf-13-andreas-wank.html?m=1

    OdpowiedzUsuń