środa, 1 czerwca 2016

76. Klemens Murańka

Hej,
Zapewne już słyszeliście o dość kiepskiej sytuacji w jakiej znalazła się skocznia w Zakopanem. Nie ukrywam, że bardzo mnie to zmartwiło. Wyjazd w styczniu w Zakopanem to u mnie już norma i nie wyobrażam sobie nie wyjechać w góry w tym okresie. Wiadomo.. Jest również Wisła ale dla mnie Wielka Krokiew ma swój urok, lubię przebywać na zawodach w tym miejscu. Mam nadzieję, że uda się jakoś tę sytuację rozwiązać. Możecie przeczytać o tym w tym artykule: link.
Zbieram powoli siły aby w stu procentach oddać się pisaniu o tym pięknym sporcie. Wiele osób wokoło mówi mi abym się nie poddawała. Był ostatnio czas, że chciałam usunąć bloga, oddalić się na tyle ile można i nieco się zresetować ale to nie było dobre rozwiązanie. Jest lepiej także szykujcie się na nowości na moim blogu. Mam również nadzieję, że będę mogła się wykazać w kolejnych artykułach na stronie skoki24.pl Bardzo się cieszę, że udało mi się trafić do grona tak wspaniałych ludzi. Każdy jest wobec siebie życzliwy, pomagamy sobie i to jest w tym najlepsze! :) Aż nie mogę się doczekać by poznać każdego osobiście.
Myślę wciąż nad konkursem dla was i szczerze to mam problem, bo nie wiem co dać jako nagrodę. Może macie jakieś pomysły? O co chcielibyście "powalczyć"? :)
Firma ELAN już nie sponsoruje Słoweńców co za tym idzie również i zwycięzcę Pucharu Świata z 2016 roku - Petera Prevca. Zawodnik od najbliższego sezonu będzie sponsorowany przez firmę Slatnar. Narty tego skoczka można już ujrzeć pod tym adresem -> KLIK.
Udało mi się w końcu dostać jakiś list. Tym razem Słowenia oraz Norwegia ale liczę, że wkrótce będzie tego więcej :) Kopert mam nakupionych wiele także ino pisać.
Jak nastroje przed sezonem letnim skoków narciarskich? Zdaję sobie sprawę z tego, że jeszcze chwilę trzeba poczekać ale czas szybko leci i lada chwila spotkamy się na skoczni w Wiśle i nie tylko :)
A z okazji Dnia Dziecka - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, bo co jak co ale dziećmi jesteśmy przez całe życie :) Może akurat w tym dniu coś do was przyszło, nowe autografy bądź jakaś niespodzianka od skoczka.

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Robert Kranjec

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 30 wrzesień 1994 r. w Zakopanem 
Klub: TS Wisła-Zakopane
Rekord życiowy: 221,5 m na Letalnicy w Planicy (20 marzec 2015 r.)

Reprezentant Polski w skokach narciarskich. Młody i jakże utalentowany zawodnik klubu TS Wisła-Zakopane, który ma już na swym koncie brązowy medal Mistrzostw Świata wywalczony w konkursie drużynowym. W 2014 roku zdobył złoty medal Mistrzostw Świata Juniorów. Dwukrotny medalista Mistrzostw Polski. 








Wypchanych skrzynek!
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/06/89-agnieszka-sienkiewicz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, mnie właśnie brakuje tej najstarszej karty Klimka, ale może jeszcze jakoś ją zdobędę :D
    zapraszam na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/06/36-thomas-morgenstern.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja! Gratulacje!
    http://meandsportstars.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/06/36-ronan-lamy-chappuis.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń