poniedziałek, 26 września 2016

LPK w Wiśle 2016 - fotorelacja cz. 1

Hej,
Wisła, Wisła i po Wiśle. Niesamowity wyjazd już za mną, szkoda, że tak szybko się to skończyło. Zdecydowanie nie żałuję tej całej podróży, bo warto było być wśród tej garstki ludzi, tym bardziej, że wstęp na tę imprezę był DARMOWY :)
Jak zaczęła się moja podróż? Pociąg z mojego miasta do Poznania jak zwykle dotarł do celu bez spóźnienia, gorzej było na relacji Poznań-Katowice, gdzie pociąg miał aż 35 minut opóźnienia przez wypadek, który miał miejsce tydzień temu. Jak widać polskie służby nie są w stanie posprzątać przez 7 dni, więc czekała mnie wycieczka do m.in. Kędzierzyna-Koźla. Z całego serca dziękuje kierownikowi pociągu, który zadzwonił i zdołał zatrzymać dla mnie następny pociąg do Skoczowa, gdzie dalej czekała mnie podróż komunikacją zastępczą z racji na remonty w Wiśle. Dzięki uprzejmości taksówkarza o godzinie 16:15 w piątek dotarłam do hotelu :) Drugi dzień był niezwykle owocny. Moimi ostatnimi zawodami był Puchar Świata w Zakopanem w styczniu - dosyć długa przerwa. Już o godzinie 9:30 pojawiłam się na skoczni, gdzie miałam okazję poznać dwie osoby z redakcji, które serdecznie pozdrawiam :) Udało się zrobić kilkanaście zdjęć z rozgrzewki, lecz ja dopiero się rozkręcałam. Ostatecznie na mojej karcie pamięci znalazło się ponad 2000 zdjęć, także to dobry wynik.

Wyniki pierwszego treningu:
1. Halvor Egner Granerud
2. Jan Ziobro
3. Markus Eisenbichler
...
11. Aleksander Zniszczoł
14. Bartłomiej Kłusek
17. Krzysztof Miętus
19. Stanisław Biela
21. Andrzej Stękała
24. Przemysław Kantyka

Wyniki drugiego treningu:
1. Robert Johansson
2. Markus Eisenbichler
3. Halvor Egner Granerud
...
5. Bartłomiej Kłusek
9. Jan Ziobro
12. Krzysztof Miętus i Aleksander Zniszczoł
18. Andrzej Stękała
24. Przemysław Kantyka
25. Stanisław Biela

Na skocznię ponownie udałam się tuż po 15:00 aby porobić zdjęcia zawodnikom, jak i całemu obiektowi, ponieważ planuję pewne zmiany i te zdjęcia są niezbędne do tego. Przy okazji udało mi się zająć dobre miejsce na sektorze A3, który jest moim ulubionym. Jeżeli ktoś z was jeszcze nie był na zawodach w Wiśle, bardzo polecam miejsca w tym sektorze :)

Wyniki serii próbnej:
1. Alex Insam
2. Davide Bresadola
3. Domen Prevc
...
9. Bartłomiej Kłusek
15. Aleksander Zniszczoł
16. Jan Ziobro
25. Stanisław Biela
27. Krzysztof Miętus
29. Bartosz Czyż
32. Dominik Kastelik
33. Przemysław Kantyka
36. Andrzej Stękała
37. Paweł Wąsek
48. Tomasz Pilch
49. Dawid Jarząbek
55. Artur Kukuła

Wyniki sobotniego konkursu:
1. Davide Bresadola
2. Domen Prevc
3. Jan Ziobro
...
16. Bartłomiej Kłusek +
18. Aleksander Zniszczoł +
23. Krzysztof Miętus +
24. Stanisław Biela +
32. Bartosz Czyż
35. Dominik Kastelik
36. Paweł Wąsek
41. Przemysław Kantyka
43. Andrzej Stękała
48. Artur Kukuła
49. Tomasz Pilch
50. Dawid Jarząbek

Zapewne śledziliście relację z zawodów bądź też byliście na konkursie. Postawa włoskich skoczków budzi zainteresowanie wielu kibiców, jak i mediów. Współpraca Włochów z Łukaszem Kruczkiem, który od tego sezonu jest ich nowym trenerem najwidoczniej bardzo się układa. Życzę jeszcze więcej sukcesów tym zawodnikom, którzy już dawno temu zyskali moją sympatię a ich skoki są godne uwagi :) Davide odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w karierze z cyklu LPK i miejmy nadzieję, że nie ostatnie! Jan Ziobro po owocnej walce w drugiej serii konkursowej zdołał zepchnąć Justina Roka i tym samym wskoczył na podium. Jak podobał wam się ten konkurs? Mimo że to zawody niższej rangi to uwierzcie, że bawiłam się świetnie, równie dobrze jak na LGP bądź też PŚ :) Polecam serdecznie!

Letni Puchar Kontynentalny Wisła 2016 - 24 wrzesień





























































































































Ciąg dalszy w kolejnym poście :)

1 komentarz:

  1. Relacja porządna, ale taka liczba zdjęć nieco przytłacza. Proponuję je nieco ograniczyć, może dodać jakiś komentarz do tych najbardziej interesujących lub oryginalnych.

    OdpowiedzUsuń