wtorek, 20 września 2016

86. Tilen Bartol

Hej wszystkim,
Przepraszam ale nie potrafię jakoś wyrobić się w terminie z postami, na głowie mam sprawy związane z uczelnią, jak i mój piątkowy wyjazd do Wisły. Sporo osób mnie pyta czy zorganizuję jakiś konkurs bądź też czy zostawiam bloga, bo przyznam szczerze, że takich myśli miałam i nadal mam sporo. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości powiem wam, że pomysł na konkurs mam ale to dopiero po przyjeździe z LPK, ponieważ będzie on związany z uczestnikami tych zawodów. Więcej informacji dopiero, gdy wrócę, czyli za tydzień we wtorek :) Pozostaje mi wyjaśnić sprawę z blogiem. Bywają dni, gdy brakuje mi motywacji do tego by coś tu dodać, napisać. Dostrzegłam jak inni blogerzy rozwinęli swoją "działalność", a ja stoję w miejscu. Chciałabym zachęcić was do odwiedzania mojej strony ale nie wiem jak tego dokonać. Niedługo rozpoczynam studia i będę musiała pogodzić wszystko ze sobą i zobaczymy jak to będzie, ale bloga nigdy nie usunę, co najwyżej będę tu rzadziej ale chciałabym aby to funkcjonowało.
Nawet nie wiecie jaka jestem podekscytowana wyjazdem do Wisły! Udało mi się dziś zakupić bilet, którego mi brakowało - na relację Katowice-Wisła Uzdrowisko. Przeraża mnie komunikacja zastępcza ale jakoś dotrę. Gdy tylko znajdę się w hotelu, obiecuję, że dodam post. Walizka już w połowie spakowana, pozostaje uszykować zdjęcia do podpisu i parę innych rzeczy :) Z kim widzę się pod skocznią?
Ależ miałam udany wczorajszy dzień. W mojej skrzynce znalazłam zarówno kartę z wymiany, jak i autografy od samego Michaela Hayboecka! Bardzo dziękuję Emilii za sprawną i przede wszystkim udaną wymianę. Otrzymałam w końcu wymarzoną kartę z autografem Tilena Bartola, który jest bohaterem dzisiejszego postu. Do Austriaka zaś napisałam nie tak dawno i bardzo ucieszył mnie fakt, że dostałam dwie karty z dedykacją oraz dwie, których nigdzie jak dotąd nie widziałam i są nieco starsze - moim zdaniem czyni je to wyjątkowymi. Dwie karty, które już posiadałam ale są takie same, które teraz otrzymałam od Hayboecka, przeznaczam na wymianę i czekam na fajne propozycje! :) Co zawitało do waszych skrzynek?
Obiekt w fińskiej Ruce zyskał nowe tory najazdowe. Jak zapewne wiecie, z fińskimi skoczniami na ogół jest sporo problemów, jak i również z samymi zawodami. Skocznia od teraz cieszy się nową technologią i miejmy nadzieję, że to poskutkuje podczas konkursów Pucharu Świata. Kto następny w kolejce do zmian? Miejmy nadzieję, że Zakopane także niedługo będzie mogło się pochwalić takimi torami, nowym wyglądem i nie tylko.
Jakże pozytywna wiadomość wypłynęła w ostatnim czasie. Krzysztof Biegun powrócił do treningów! W ostatnich dniach 22-letni reprezentant Polski wziął udział z pozostałymi zawodnikami kadr A i B w zgrupowaniu w Innsbrucku. 26 lipca nasz skoczek przeszedł operację stawu skokowego, który podobnie jak Kamil Stoch zmagał się z wyroślą kostną, która została już usunięta. Życzę Krzysiowi dużo zdrowia i wiele sukcesów :)
Zbliżający się zimowy sezon skoków narciarskich to nie tylko Puchar Świata, Puchar Kontynentalny czy też Turniej Czterech Skoczni, w 2017 roku odbędą się także Mistrzostwa Świata w Lahti! Na tą niezwykłą imprezę organizatorzy przygotowali aż 50 tysięcy biletów! Powiem wam, że jestem mocno zszokowana, aczkolwiek zdaję sobie sprawę z tego, że taka impreza kosztuje, bo to nie tylko skoki narciarskie ale także inne dyscypliny. Może jest wśród was ktoś kto jedzie na tak wspaniałe wydarzenie? :) Pochwalcie się!

4 dni do Letniego Pucharu Kontynentalnego w Wiśle!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Michael Hayboeck

Wymiana:
Michael Hayboeck

*.*


Kraj: Słowenia
Data urodzenia: 17 kwiecień 1997 r. 
Klub: SSK Sam Ihan
Rekord życiowy: 224 m na Letalnicy w Planicy (23 marzec 2017 r.)

Reprezentant Słowenii w skokach narciarskich. Na mistrzostwach świata juniorów w 2017 r. wywalczył drużynowo dwa złote medale - w tym konkurs mieszany.



Trzymajcie kciuki za udaną podróż do Wisły :)
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. gratulacje http://autografymacderer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/09/132-alosza-awdiejew.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje! :)
    Zapraszam na nowy wpis:
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/53-joachim-hauer.html

    OdpowiedzUsuń