piątek, 1 kwietnia 2016

72. Halvor Egner Granerud



Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 29 maj 1996 r.
Klub: Asker Skiklubb
Rekord życiowy: 240 m na Vikersundbakken w Vikersund (11 luty 2016 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Pomimo że do sezonu 2015/2016 nie udało mu się wedrzeć do głównej kadry Norwegii, z pewnością można powiedzieć, że jest to skoczek, który ma niebywały talent. Już podczas testów na skoczni w Vikersund Granerud poszybował na odległość 240 m jedynie 11,5 metrów bliżej niż rekord świata w długości skoku narciarskiego należącego do kolegi Andersa Fannemela. W 2015 r. podczas Mistrzostw Świata Juniorów w Ałmatach wywalczył wraz z kolegami złoty medal, zaś rok później stanął na drugim stopniu podium też w konkursie drużynowym. 5 grudnia 2015 r. zadebiutował on w Pucharze Świata w Lillehammer, jednakże nie udało mu się wywalczyć cennych punktów do klasyfikacji generalnej. Wierzę jednak, że o tym skoczku będzie jeszcze głośno. Norwegia jest na szczycie, mają szereg utalentowanych zawodników wśród których śmiało można wymienić chociażby Graneruda.

1.



2.



21 komentarzy:

  1. Gratulacje! Świetny podpis!
    Ja do wszystkich informacji podawanych 1 kwietnia podchodzę z dużym dystansem (jak np. odejście Waltera Hofera :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Widzę, że Halvor już na pewno ma karty, więc będę musiała napisać do niego raz jeszcze :D
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/04/28-andrzej-stekaa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje. Pisałaś na adres prywatny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam za adres prywatny, jednakże jeszcze odpowiedzi nie dostałam, bo list niedawno został wysłany. Owa karta pochodzi z wymiany :)

      Usuń
  4. Zazdro! piekna kartka :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i zapraszam do mnie na nowy wpis o autografie Andreasa Wellingera
    http://autografymichala.blogspot.com/2016/03/6-andreas-wellinger-1.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Zapraszam na dzisiejszą notkę :)
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/2016/04/chemik-police-ip-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! cool card, congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnośnie kombinezonów (nie autografu) - czemu twierdzisz że Peter miał nie odpowiedni kombinezon!? Bo co, bo przez cały czas wygrywał? Nie mamy prawa mówić, że jakiś skoczek ma nie odpowiedni kombinezon, bo nawet nie mamy na to żadnych dowodów i Ty na Petera też nie masz żadnych dowodów! Tak, tak domyśliłaś się pewnie, że jestem wielką fanką Petera. A z tej racji że to mój od dawna ulubiony zawodnik - ZAWSZE Ci będę bronić! I tak jak nie lubię, np. Severina Freunda to i tak nie mam zamiaru mówić, że ma on nie odpowiedni kombinezon, bo mnie tam nie ma i ja nie wiem jak jest naprawdę. Więc proszę pomyśl trochę nad tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze go będę bronić**

      Usuń
    2. Nie miałam zamiaru urazić kogokolwiek swą wypowiedzią aczkolwiek mam prawo do wyrażania własnych opinii. Nie twierdzę, że to czego dokonał Peter Prevc w sezonie 2015/2016 jest oszustwem z jego strony. Cenię tego zawodnika zarówno jako świetnego sportowca, jak i człowieka, bo parokrotnie już udowadniał, że lubi pomagać innym, sprawiać radość ludziom takim jak my. Sprawa z kombinezonem była głośna i nie tylko ja to widziałam, gdy podczas zawodów jego kombinezon był wyraźnie odbiegający od tego jaki powinien posiadać. To, że inni zawodnicy zostali "przyłapani" a on nie to sprawa władz FIS-u. Każdy kombinuje. Mam prawo wyrażać własne zdanie i nie tylko ja pisałam na blogu o tym incydencie, w internecie znajdziesz tego sporo. Jeśli Cię uraziłam to przepraszam, szanuję fanów Petera, nic do niego nie mam. Wiem, że to co osiągnął to zasługa jego talentu i doświadczenia. Tyle w temacie.

      Usuń
  9. Gratulacje kochana !! Swietne autografy masz :* :* http://loveskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń