piątek, 23 grudnia 2016

92. Robert Johansson

Witajcie,
Ciężko oderwać się od przygotowań do świąt, jednak znalazłam czas aby zajrzeć na bloga, odpisać na wasze wiadomości, których trochę się nagromadziło, jak i zdołałam przejrzeć wasze najnowsze posty. Korzystając z okazji i z racji na to, że już jutro jest Wigilia, chciałabym wszystkim czytelnikom mojego bloga, który już 3 kwietnia 2017 r. będzie obchodzić trzecią rocznicę, oraz też i innym osobom, którzy pasjonują się skokami narciarskimi, chciałabym życzyć spokojnych i przede wszystkim zdrowych świąt. Mam nadzieję, że wasze najskrytsze marzenia się spełnią, że za sprawą naszych polskich skoczków będziecie mogli cieszyć się z sukcesów na zbliżającym się Turnieju Czterech Skoczni. Wymarzonych prezentów i żeby na te święta cudem spadł biały puch. Wesołych Świąt!
Jak oceniacie skład Polski na zbliżający się turniej? Stefan Horngacher wybrał siedmiu nieposkromionych na te wydarzenie i jestem bardzo zadowolona, że szansę zyskał Jan Ziobro, który zasłużył na to z racji na wywalczenie dodatkowego miejsca na ten period. Oprócz Janka, w turnieju wystąpią także Kamil Stoch, Maciej Kot, Piotr Żyła, Dawid Kubacki, Stefan Hula i Klemens Murańka. Zauważyłam, że decyzja nowego trenera pozytywnie została odebrana przez kibiców, jednak występuje mały zgrzyt dotyczący Klemensa. Czy wy także uważacie, że Klemens powinien zostać zastąpiony Aleksandrem Zniszczołem? Co jak co ale Olek ma na swym koncie więcej punktów Pucharu Świata i ja także jestem za tym, aby do Oberstdorfu zamiast Klemensa pojechał on. Decyzję Stefana Horngachera należy jednak uszanować, pozostaje odliczać czas do 29 grudnia kiedy rozegrane zostaną kwalifikacje w systemie KO.
Nim na nowo rozpoczną się kolejne konkursy Pucharu Świata, polskich kibiców czeka świąteczny konkurs w Zakopanem. Bardzo chciałabym tam być ale to niemożliwe. Jest wśród was jakiś szczęśliwiec, który 26 grudnia zajedzie na Mistrzostwa Polski? :)
Istnieje możliwość, że uda mi się pojechać na zawody Pucharu Świata do Willingen. Nawet jeśli coś by w tym sezonie mi nie wyszło to wiem, że za rok mam obfity kalendarz, będę na konkursach w Polsce i na kilku za granicą. Pierwsza sesja zbliża się nie ubłagalnie i to ona będzie rozdawać karty, zobaczymy czy uda mi się w tym roku gdzieś wybrać ale mam nadzieję, że tak.

*.*


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 23 marzec 1990 r. 
Klub: Sore Al IL
Rekord życiowy: 252 m na Vikersundbakken w Vikersund (18 marca 2017 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. W sezonie 2011/2012 skoków narciarskich regularnie startował w Pucharze Kontynentalnym. Czterokrotnie zajmował miejsce na podium w Kuopio, gdzie był pierwszy, drugi i dwa razy trzeci. Ostatecznie zajął 8. pozycję w klasyfikacji generalnej. Rekordzista świata w długości skoku narciarskiego, 18 marca 2017 r. poszybował 252 m na obiekcie Vikersundbakken w Vikersund.



Aktualizacja (01.04.17 r.):



Radosnych świąt :) 

15 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Wesołych świąt :)) Zapraszam także do mnie. Plastron i autograf

    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/12/59-jan-ziobro-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Wesołych Świąt!
    Zapraszam do mnie: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/12/autografy-phillip-sjen.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że skład na turniej 4 skoczni jest bardzo dobry :) Gratuluję podpisu :)
    ;*
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com/2016/12/w-ten-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/12/jagoda-pietruszkowna.html

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje ;)
    http://autografyagny.blogspot.com/ - zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zapraszam na relacją z MP :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/12/relacja-ze-swiatecznego-konkursu.html
    Trzymam kciuki za wszystkie wyjazdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Klemensa, wyraźnie nie radzi sobie na początku tego Turnieju, aczkolwiek Olek ma problemy w Pucharze Kontynentalnym, więc niestety żaden z nich nie jest w tej chwili w dobrej dyspozycji :C Ale zostało jeszcze sporo konkursów, więc jest czas na poprawę sytuacji :)

    Życzę, że wszystkie plany podróży udało się doprowadzić do spełnienia ;)

    latamlatami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń