środa, 10 sierpnia 2016

82. Lukas Müller

Cześć,
Igrzyska Olimpijskie w Rio nadal trwają a nasi olimpijczycy robią wszystko aby na ich szyjach zawisły medalowe krążki. Rafał Majka jako jedyny spośród polskich zawodników zdołał póki co o takowy medal zawalczyć. Nasz kolaż zajął 3. miejsce w wyścigu ze startu wspólnego. Bałam się, że Majka nie zdoła dobrnąć do mety w pierwszej "10" a tu proszę. Mało brakowało a byłby on Mistrzem Olimpijskich, mimo wszystko brawo, brawo i jeszcze raz brawo :)
Bez wątpienia nasi pływacy rozczarowali mnie, spodziewałam się innej postawy ale cóż. Pozostaje czekać na lepsze rezultaty za 4 lata. Nie mogę się już doczekać aż rozpocznie się lekkoatletyka ale póki co zaciskam kciuki za wioślarstwo. Coś czuję, że jutro dołożymy do naszego skromnego dorobku medalowego kolejny bądź kolejne krążki :)
W tym roku prześladuje mnie najwidoczniej jakiś pech, nie udało mi się pojechać na Puchar Świata jak i na LGP do Wisły. W dniu wczorajszym podjęłam decyzję o samodzielnym wyjeździe do Wisły we wrześniu na zawody Letniego Pucharu Kontynentalnego. Nie ukrywam, że nieco się zdziwiłam, że hotele w pobliżu skoczni są już niemalże w pełni zarezerwowane ale los się uśmiechnął i jakieś miejsce zdobyłam :) Teraz już się uda! Pragnę poczuć znów atmosferę skoków narciarskich na żywo, moje ostatnie zawody do PŚ w Zakopanem.
Nasi skoczkowie jak i wszyscy inni, którzy walczą w klasyfikacji generalnej LGP w tym momencie mają wakacje. Moim zdaniem polscy skoczkowie w zupełności na nie zasłużyli. W ostatnich zawodach, które odbyły się w szwajcarskim Einsiedeln Maciej Kot ponownie triumfował, a Kamil Stoch zajął 2. miejsce, oprócz tego Dawid Kubacki i Klemens Murańka wywalczyli kolejno 5. i 6. miejsce. Czego chcieć więcej? Panowie! Czekamy na powtórkę zimą :) Po czterech konkursach indywidualnych, które zostały rozegrane w cyklu LGP Kot wywalczył 380 pkt. z 400 możliwych. Niesamowite :)
Koperty i adresy już uszykowane, więc biorę się za pisanie listów :) Poza tym to bardzo dziękuję wszystkim tym, z którymi miałam okazję się wymienić. Dobrze, że na tym świecie są jeszcze uczciwe osoby.
Macie może jakieś pomysły jak urozmaicić tego bloga? Co można tu dodać?

*.*


Kraj: Austria
Data urodzenia: 14 marzec 1992 r. w Spittal an der Drau
Klub: SV Villach
Rekord życiowy: 214 m na Letalnicy w Planicy (14 marzec 2012 r.)

Reprezentant Austrii w skokach narciarskich. Czterokrotny medalista Mistrzostw Świata Juniorów. Lukas w 2009 roku sięgnął po dwa złote medale zarówno w rozgrywkach indywidualnych, jak i drużynowych. W 2010 r. wraz z drużyną zajął 1. miejsce a dwa lata później 3. 13 stycznia 2016 r. podczas testów na skoczni mamuciej Kulm tuż przed mistrzostwami świata w lotach narciarskich, które odbyły się w Tauplitz/Bad Mitterndorf młody skoczek z Austrii doznał wypadku, w wyniku którego został częściowo sparaliżowany od pasa w dół.



Wypchanych skrzynek :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje!

    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2016/08/47-klemens-muranka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/08/119-magdalena-lamparska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Moim zdaniem nie trzeba urozmaicać tego bloga, bo jest świetny :)
    Zapraszam do mnie na autograf Andrea Morassi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Bardzo mi się podoba ta karta Lukasa ;)
    A co do LPK, bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się pojechać! Widzimy się na miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny podpis. A dobrego bloga bym nie ruszał, bo i po co, skoro jest po prostu dobry? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) co do bloga, to nic bym nie zmieniała

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje!
    Zapraszam na relacje:
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/08/relacja-z-lgp-w-wisle-2016-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje:)
    zapraszam do mnie: http://autografyryska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow gratuluję! :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2016/08/nicholas-fairall.html

    OdpowiedzUsuń