niedziela, 14 czerwca 2015

FIS SKI JUMPING GRAND PRIX

Witam,
Ogromnie przepraszam za tak długą przerwę, jednak było to niezależne ode mnie. Postaram się nadrobić czas. Tyle rzeczy leży jeszcze w gablocie, których nie pokazałam na blogu. Zbliżają się wakacje, także czasu będzie mnóstwo. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze odwiedza tego bloga :)
Po paru dniach spędzonych we Wrocławiu w domu czekała na mnie niespodzianka a mianowicie bilety na LGP w Wiśle! Jak zwykle trochę trzeba było czekać na nie ale dotarły w całości, serwis www.kupbilet.pl zadbał o to aby nic się nie stało w dodatku dając dwa kalendarze, dziękuję ogromnie :)
Wasze bilety także dotarły? Jaki macie sektor?

LGP w skokach narciarskich odbywa się od 21 lat (1994 r.). Zawody rozgrywane są latem, na takich samych zasadach jak Puchar Świata w zimie. Skoczkowie rozpędzają się na rozbiegu po porcelanowych torach, a lądują na igelicie. Jedynym Polakiem, który wygrał Letnie Grand Prix jest Adam Małysz - zrobił to trzykrotnie. Thomas Morgenstern wyrównał osiągnięcie Adama Małysza.



*.*

Konkurs miał się pojawić na przełomie kwietnia/maja a my już mamy prawie lipiec. Przepraszam za te opóźnienia. Nie odwołuję tego, bez obaw. Osoby zainteresowane z pewnością wezmą udział bez względu na termin. Jeżeli jednak zdarzy się tak, że termin nadsyłania prac będzie za krótki to zawsze można napisać prośbę o przesunięcie. Ostatnio taka sytuacja się zdarzyła i bez żadnego "ale" to uczyniłam. W kolejnym poście podam konkretny termin. W przeciągu dwóch tygodni odbędzie się konkurs, jednak nic więcej na ten temat nie powiem. Wolę nie zdradzać szczegółów :) 

Miłego dnia!

7 komentarzy: