piątek, 15 kwietnia 2016

Plastron Janka Ziobry

Cześć,
Przygotowania do matury pełną parą. Za dwa tygodnie kończę już edukację. Z jednej strony to cieszy, bo będę mogła skupić się na swojej pasji jaką są skoki narciarskie, aczkolwiek czy to nie minęło zbyt szybko? :)
Miałam teraz nieco dłuższą przerwę tutaj na blogu ale gwarantuje, że z czasem znów będę dodawała posty systematycznie. Po 16 maja już na pewno. Poza tym udało mi się dostać w szeregi redakcji skoki24.pl! Cieszy to bardzo i mam nadzieję, że podołam :)
Jak tam wasze pisanie listów? Moje poszły już w świat i pozostaje mi czekać niecierpliwie na odpowiedzi.
Czy wy podobnie jak ja już odliczacie czas do Letniej Grand Prix? Oj nie mogę się doczekać. Mój wyjazd niestety skrócił się o tydzień. Zauważyłam już jakiś czas temu, że Wisła nie uśmiecha się do mnie. Nie spodziewałam się, że zawody Letniego Pucharu Kontynentalnego zostaną rozegrane pod koniec września! Z pewnością tego wyjazdu sobie nie odpuszczę ale mimo wszystko lepiej byłoby wszystko załatwić za jednym razem tym bardziej, że mam dość daleko. Konkursy LPK są o tyle dobre, że jest szansa na zrobienie wielu pięknych zdjęć z racji, że jest mniej ludzi. Wiecie już czy jedziecie w wakacje do Wisły? Byłaby to świetna okazja na kolejne spotkania twarzą w twarz! :)
Apropo zawodów w Polsce... Nasz kraj otrzymał cztery konkursy Pucharu Świata! Bardzo się z tego powodu cieszę. Już po raz drugi dostajemy taką szansę! Mimo że w poprzednim sezonie zbyt kolorowo w Wiśle nie było, nie oznacza to, że będzie tak zawsze. Przyczynił się do tego na pewno inny miesiąc. Kiedy miałyby być rozegrane konkursy w 2017 roku? Otóż w Wiśle 14-15 styczeń a w Zakopanem tydzień później - 21 i 22 styczeń! :) Teraz trzymajmy kciuki aby modernizacja Wielkiej Krokwi się udała. Z pewnością nie podaruję sobie tego wyjazdu :)
Zapraszam was do przeczytania artykułu Przeglądu Sportowego odnośnie naszego nowego trenera Stefana Horngachera! - link
Nasz trener niewątpliwie jest wymagającą osobą i miejmy nadzieję, że przyniesie to wspaniałe efekty. Teraz jednak trwa przerwa od skoków. Pierwsze efekty współpracy już latem. Ciekawa jestem jak to będzie wyglądać. Nasi zawodnicy odpoczywają, kibice zabiegają o autografy pisząc listy, a nasz Dwukrotny Mistrz Olimpijski przebywa w Nowym Jorku. Co tam robi? Otóż Kamil m.in. spotkał się ze swoimi fanami :)
Jestem pod wrażeniem jak wiele wspaniałych blogów powstało od czasu, gdy ja zaczęłam prowadzić mojego. Niewątpliwie na uznanie zasługuje Justyna Gorzkowska. Bardzo was zachęcam do zaglądania, jak i czytania unikalnych wywiadów. Jestem pod ogromnych wrażeniem, naprawdę warto zajrzeć: http://skokinarciarskie98.blogspot.com/
Mielibyście ochotę w maju na jakiś konkurs? :)

Wymiana:
Przemysław Kantyka

*.*

Kolekcja się powiększa! Udało mi się zdobyć plastron od Janka Ziobry z czego bardzo się cieszę :) Wyjątkowy pod jeszcze jednym względem - jest na nim dedykacja! Takie gesty ze strony skoczków narciarskich naprawdę cieszą. Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać sylwetki tego skoczka. Pomimo słabszych występów w ostatnim sezonie - brak jakichkolwiek punktów w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata - wierzę, że Janek jeszcze niejednokrotnie nas zadziwi pod warunkiem oczywiście, że nadal będzie skakał. Już parę razy z jego ust wybrzmiały słowa, że być może zakończy karierę. Moim zdaniem byłoby szkoda. Pozostaje mi i wam trzymać za niego kciuki aby za sprawą nowego trenera znów wróciła do niego wola walki :) Plastron pochodzi z Hinzenbach i prezentuje się tak:


Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    skokinarciarskie-autografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witam w redakcji! :D Na zawody do Wisły oczywiście jadę :D
    a plastronu bardzo Ci gratuluję! :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/04/30-pascal-egloff.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała zdobycz! Powodzenia na maturze Ci życzę. I sukcesów w redakcji Skoków24!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) powodzenia na maturze i w redakcji Skoków24! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/04/34-hubert-urbanski.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny plastron, gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny plastron, ale zaaaaazdroszczę! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/ <--- zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje. Zapraszam do mnie na post. http://autografywiktorii.blogspot.com/
    Jutro wielki hit u mnie na blogu. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow zazdroszczę! Marzę o takiej zdobyczy :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2016/04/ilmir-hazetdinov.html

    OdpowiedzUsuń
  11. mozna wiedzieć jak się w ogóle nazywasz?

    OdpowiedzUsuń