niedziela, 11 grudnia 2016

90. Domen Prevc

Hej,
Piszę do was na gorąco po fantastycznym konkursie w wykonaniu naszych skoczków. Co za emocje! Mamy w końcu pierwsze, a w zasadzie dwa pierwsze podium indywidualne w tegorocznej edycji Pucharu Świata! Kamil Stoch po długiej przerwie wygrywa dokładając szesnaste zwycięstwo w karierze, a Maciej Kot po raz pierwszy staje na podium i to jeszcze w jakim stylu! :) Niezmiernie się cieszę. W ostatnim czasie pisałam sporo artykułów dotyczących wyników z Pucharu Świata i jak na złość nie było mi dane opisywać tak wspaniałego konkursu, mimo wszystko mogłam poczuć się jak prawdziwy kibic. Różnica między Kamilem a Maćkiem była minimalna, tylko 0,6 pkt. Nasi skoczkowie idą łeb w łeb, nie mogę się doczekać kolejnych konkursów :D
Po dzisiejszych zawodach Maciej Kot awansował na trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej, a Kamil jest 6. Chciałabym także nawiązać do dyspozycji pozostałych biało-czerwonych. Żałuję ogromnie, że Piotrek został zdyskwalifikowany, bo mógł być dzisiaj fajny wynik ale miejmy nadzieję, że to jednorazowa wpadka. Dawid Kubacki jak najbardziej na plus, dzisiaj był 12. Aleksander Zniszczoł po raz pierwszy wywalczył punkty (22. miejsce), Stefan Hula był dzisiaj 19. i w dodatku w dzisiejszych kwalifikacjach zajął 2. miejsce. Polska drużyna odżyła pod skrzydłami Stefana Horngachera. Pamiętajmy jednak, że sezon dopiero się zaczął, a czekają nas jeszcze 3 duże wydarzenia - TCS, MŚ i Raw Air. Jak oceniacie ostatnie występy biało-czerwonych?
Od zbliżającego się tygodnia ponownie będę dodawała posty dwa razy w tygodniu - we wtorek i piątek. Pozostało mi pięć dni na studiach i to w dodatku takich luźnych, bo egzaminy zostały przeniesione na styczeń, na dodatek jutro wolne także postaram się przysiąść przy blogu i co nieco zmienić, bo ciągle piszę tu, że coś będzie a jeszcze tego nie zrealizowałam. Chciałam bardzo, aby do końca 2016 roku pojawił się na blogu setny post, jednak będzie ciężko z racji, że mamy już 11 grudnia. Chcielibyście mimo wszystko jakiś konkurs z okazji 100. postu? :)

*.*


Kraj: Słowenia
Data urodzenia: 4 czerwiec 1999 r.
Klub: SK Triglav Kranj
Rekord życiowy: 243,5 m na Vikersundbakken w Vikersund (19 marzec 2017 r.)

Reprezentant Słowenii w skokach narciarskich. Aktualny lider Pucharu Świata w sezonie 2016/2017. Czterokrotny zwycięzca konkursów najwyżej rangi zawodów skoków narciarskich: Kuusamo (25 listopad 2016 r.), Klingenthal (4 grudnia 2016 r.), Lillehammer (10 grudnia 2016 r.) i Engelberg (18 grudnia 2016 r.). Młodszy brat Petera i Cene Prevca.



Aktualizacja (01.04.17 r.):




Udanego wieczoru :)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/12/156-leonard-pietraszak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje zapraszam do mnie na coś nowego
    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Domen to prawdziwy fenomen i wielki talent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/12/58-daniel-andre-tande.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ja jestem jak najbardziej za konkursem! ;)

    OdpowiedzUsuń