piątek, 8 kwietnia 2016

73. Jakub Janda

Witajcie,
Brakuje mi ostatnio czasu na cokolwiek, dlatego posty na blogu będą pojawiać się coraz rzadziej z racji chociażby na zbliżającą się maturę. Od drugiej połowy maja z pewnością to nadrobię. Mnóstwo adresów pozostało mi do sprawdzenia także mam co robić :) Od jutra biorę się za pisanie listów!
Nawiązując do ostatniego postu, jeżeli kogokolwiek jeszcze uraziłam o to co napisałam na temat Petera Prevca to bardzo przepraszam. Nie miałam złych zamiarów, do teraz uważam jednak, że był to post jak każdy inny ale dobrze, rozumiem, że zaglądają tu fani różnych skoczków narciarskich aczkolwiek nie spodziewałam się, że sprawa która była zresztą głośna nagle okaże się czymś co dotknie jedną z fanek.
Wiele wydarzyło się w świecie skoków od mojego ostatniego wpisu tutaj. Stefan Horngacher przyjechał do Polski aby nawiązać kontakt z zawodnikami oraz przeprowadzić testy. Jakie są pierwsze wrażenia naszych skoczków po wizycie nowego trenera?
Dawid Kubacki: "Spotkanie ogólnie w porządku. Wstępnie wszystko omówiliśmy, ale szczegóły wyjdą dopiero w praniu. Nie da się w tak krótkim czasie przekazać całej koncepcji treningowej. W kwestii komunikacji nie było problemu, ponieważ posługujemy się językiem angielskim. Stefan zna także trochę słówek po polsku, więc nie jest źle".
Andrzej Stękała: "Samo spotkanie okazało się bardzo fajne. Myślę, że ten trener wniesie sporo do naszej pracy. Ma bardzo dobre podejście do treningu. Ile zrozumiałem z tego co mówił? Może około 80%. Rozmawiamy po angielsku".
Maciej Kot: "Wrażenia są pozytywne. Omawialiśmy wyniki porannych testów". (źródło: skijumping.pl).
Mam nadzieję, że praca naszych skoczków z nowym trenerem będzie owocna i oby wszystko poszło zgodnie z zamierzeniami :) Zapewne nie ja jedna czekam na dobry sezon w wykonaniu biało-czerwonych. Nowy trener to nowy początek :)
Kolejni skoczkowie podjęli się zakończenia kariery. Mowa tu o fińskich zawodnikach: Kalle Keiturim oraz Jere Kykkaenenie. Ogromna szkoda ale pozostaje życzyć im powodzenia w życiu niezależnie od tego czego się podejmą :)
Ostatnio zamieszczałam na blogu wpis o Granerudzie - młodym skoczku pochodzącym w Norwegii. Niestety nieszczęśliwie zakończył się dla niego udział w zawodach freestyle'owych. Zaliczył on poważny upadek podczas wykonywania salta na nartach biegowych i niestety ma przebite prawe płuco. Nie od dziś wiadomo, że lubi on adrenalinę - znany jest chociażby z filmiku podczas którego skoczył na nartach będąc nagim. Granerud zaprzecza ażeby miał spożywać alkohol przed zawodami, tak jak kilka innych osób. Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia! :) Mam nadzieję, że wkrótce nie będzie po tym śladu.
Polska znów stara się o dwa konkursy w Wiśle! Jak wiadomo, Polska musi przeprowadzić modernizację na skoczni w Zakopanem aby mogły się tam odbyć zawody, takie są wymogi i miejmy nadzieję, że się z tym uporamy, aczkolwiek PZN postanowił znów zawalczyć o dwa dni skoków w Wiśle. W tym roku się nie udało z racji chociażby na złą pogodę ale dobrze by było gdyby znów odbyły się dwa zamiast jednego konkursu :) Ja jestem za!
Czekam niecierpliwie na wyniki rekrutacji do redakcji skoki24.pl. Postanowiłam zaryzykować i się zgłosić zarówno do pisania tekstów, jak i zdjęć. Czy się uda? Nawet jeśli nie to pozostaje mi mój blog. Znajomej się udało i polecam wam jej artykuł: link :)
Koniec tygodnia zawsze wiążę z nadziejami, że trafi coś do mojej skrzynki i udało się! Do mojej kolekcji trafił kolejny już plastron ale jakże cenny. Dlaczego? Tego się dowiecie w następnym poście :)
Dzisiaj pora na mojego ulubieńca z Czech - Jakuba Jandę!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Stefan Kraft
Severin Freund

Wymiana:
Manuel Fettner
Severin Freund

*.*


Kraj: Czechy
Data urodzenia: 27 kwiecień 1978 r. w Czeladna
Klub: Dukla Liberec
Rekord życiowy: 218 m na Vikersundbakken w Vikersund (25 luty 2012 r.)

Reprezentant Czech w skokach narciarskich. Jakub to wetern skoków w swym kraju aczkolwiek nadal skacze i mam nadzieję, że jeszcze nie odwiesi nart na kołek. Do jego osiągnięć należy m.in. srebro w konkursie indywidualnym Mistrzostw Świata w Oberstdorfie oraz brąz na tych samych mistrzostwach tyle, że w konkursie drużynowym. Jest zdobywcą Kryształowej Kuli w sezonie 2005/2006. Z pewnością kolejnym dużym sukcesem w jego karierze jako skoczka jest zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni w sezonie 2005/2006. Jakub jest zwycięzcą LGP w 2005 r. Sześciokrotnie zwyciężył on w konkursach Pucharu Świata. 



Udanego weekendu!

15 komentarzy:

  1. gratulacje! ważny podpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację! :) Wygląda na to, że będziemy pracowały w jednej redakcji :D
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/04/29-lukas-muller.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/04/62-wodzimierz-szaranowicz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zazdroszczę tego autografu! :) Cenna zdobycz, gratuluję! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2016/04/pascal-kalin.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i zapraszam do mnie :)
    http://meandsportstars.blogspot.com/2016/04/3-samuel-costa-plastron-akredytacja-i.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje!!! ^^ Jak będziesz miała chwilę do zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję autografu
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/2016/04/eczacbas-stambu-cz-1.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  9. congrats!
    best autograph. best ski jumper... :)

    OdpowiedzUsuń