piątek, 4 kwietnia 2014

Jak wygląda kupon IRC?

Witam,
Przygotowałam na dzisiaj post o kuponie IRC, który wysyłamy wraz z kopertą zwrotną (+ prośba). Jeszcze nie tak dawno sama nie miałam pojęcia co to jest, ale gdy zaczęłam pisać listy do skoczków to było to nieuniknione. Fakt, można to pominąć ale te 4,50 zł zagwarantuje wam, że list z wyczekiwanym autografem wkrótce przyjdzie i znajdzie honorowe miejsce w waszym domu. Listy z tradycyjnym znaczkiem często giną. Może zacznijmy od tego, co potrzebujemy do wysłania listu:
a) Polska - potrzeba nam nieco większej koperty (średnia), list/prośba, tradycyjna koperta "zwrotna" z waszymi danymi wraz z przyklejonym znaczkiem pocztowym
b) Za granicą - jest to nieco podobny zabieg, jednak zamiast przyklejonego znaczka na kopercie zwrotnej, dokładamy dodatkowo kupon IRC (Międzynarodowy Kupon na Odpowiedź).
Osoba, która wyśle kopertę zwrotną podając taki kupon na poczcie nic nie płaci, a IRC zostaje zamienione na znaczek. Nie na każdej poczcie można takowy kupon zakupić. U mnie na szczęście jest taka możliwość dlatego z racji, że tymczasowo mam parę przy sobie, pokażę wam jak on wygląda.



Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz