środa, 27 kwietnia 2016

74. David Siegel

Hej,
Im bliżej maja tym coraz gorzej u mnie. Matura za tydzień a ja zaniedbuje przygotowania przez chorobę, która mnie dotknęła akurat teraz i w dodatku nie mam czasu na to aby zajrzeć na bloga, sprawdzić zawartość waszych kolekcji, jak i dodać nowy post. O pisaniu listów do skoczków nie wspomnę. Postanowiłam wrócić do tego po 16 maja. Nie mam pomysłu już jak zregenerować siły.
Moja skrzynka pocztowa świeci pustkami. Miłym akcentem był jedynie David Siegel, o którym dziś jest post :) Dodatkowo ten młody zawodnik podarował mi swoją akredytację z Pucharu Świata w Zakopanem! Zapewne pokażę tę zdobycz wkrótce.
Być może uda mi się dodać jakiś post w trakcie trwania tegorocznych matur aczkolwiek niczego nie obiecuje. A gdyby nie to następny post będzie 17 maja :) Będzie wiele zmian.
Coraz bardziej mnie zaczyna denerwować fakt, że co po niektóre osoby naginają zasady prowadzenia bloga poprzez kopiowanie stylu i treści. Moim zdaniem trzeba mieć pomysł na to jak prowadzić swojego bloga. Nie mam jednak śmiałości aby zwrócić uwagę ale uważam, że Ci którzy przeczytają ten post, będą wiedzieć o kogo chodzi. Zupełnie nie potrafię tego zrozumieć. Parę osób już myli mojego bloga z innym a zawsze dbałam o to aby się odróżniał i mam za swoje. Zastrzegam, że jeśli to się nie zmieni to usuwam bloga.
Zbliża się miesiąc maj, czyli.. WKRÓTCE SPRZEDAŻ BILETÓW NA LGP! Nie mogę się już doczekać tego wyjazdu :) A potem wrzesień i LPK w Wiśle. Wiele planów jest i oby udało się je zrealizować, w końcu bardzo długie wakacje w tym roku. A wy? Jak wasze plany?
Tyle czasu mnie nie było, że aż nie wiem o czym wspomnieć.. Firma ELAN wycofuje się ze świata skoków narciarskich! Wielka szkoda. Nie sądziłam, że po tak wielkich sukcesach Petera Prevca ta firma wycofa się. Wychodzi na to, że Mistrz z sezonu 2015/2016 musi poszukać innego sponsora, podobnie jak wielu innych Słoweńców, bo to oni głównie korzystali z usług tej firmy.
Simon Ammann znów pojawi się w rozgrywkach Pucharu Świata! Jeszcze kilkanaście miesięcy temu Szwajcar rozważał koniec kariery a teraz dalej chce walczyć i to się ceni :) Czy ktoś z was wyobraża sobie skoki narciarskie bez tego zawodnika? Ja na pewno nie!

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 28 sierpień 1996 r.
Klub: SV Baiersbronn

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Świeżo upieczony Mistrz Świata Juniorów z br. David wywalczył złoty medal nie tylko w zawodach indywidualnych, dodał także złoty krążek w konkursie drużynowym. Niewątpliwie jest to jego największe osiągnięcie. Młody niemiecki skoczek dostał szansę zaprezentowania się na zawodach Pucharu Świata w Garmisch-Partenkirchen gdzie zajął 16. miejsce - tym samym wywalczył pierwsze punkty.



Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Gratuluje
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/04/38-andrzej-paszkiewicz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia na maturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację :) Co do planów z zawodami to prawie napewno będę na LGP, LPK, FIS Cupie, jak się uda to na innych krajowych zawodach, a już w poniedziałek jadę na Memoriał do Wisły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/04/60-richard-freitag-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    zapraszam do mnie
    http://futbolove-autografy.blogspot.com/2016/04/15-grzegorz-krychowiak.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!

    Ja wybieram się na LGP i LPK, nie mogę się doczekać aż ruszy sprzedaż biletów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/04/25-karl-geiger.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny autograf :)
    Powodzenia na maturach, mnie czeka w tym roku to samo, też już opadam z sił. Dopiro co bo jakieś dwa miesiące temu zaczęłam wysyłać listy, ale teraz nawet czasu nie ma. Jak nie nauka to praca. Również wybieram się na LGP :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJĘ :)
    ZAPRASZAM NA NOWĄ NOTKĘ : http://autografymoje.blogspot.com/2016/04/marek-hamsik.html

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje
    http://morethanskijumping.blogspot.com/2016/05/20-andreas-wellinger.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje! :)
    http://autografymichala.blogspot.com/2016/05/10-klemens-muranka-1.html

    OdpowiedzUsuń