środa, 20 maja 2015

37. Karl Geiger

Hej,
Nasi skoczkowie przygotowują się do nowego sezonu a my kibice czekamy na LGP w Wiśle :) Ogromnie zazdroszczę im dzisiejszego spływu kajakowego!
Simon Ammann oficjalnie potwierdził, że będzie kontynuował karierę. Jestem pod wrażeniem i cieszy mnie to, bo to w końcu jeden z "weteranów". Noriaki Kasai (najstarszy ze skoczków narciarskich) wpłynął na jego decyzję i ino mu dziękować! To świetna wiadomość!
Wczorajszy dzień spędziłam na pisaniu bardzo długiego listu do Maćka Kota oraz PZN. Musiałam się za to zabrać, bo to jedyne listy, które dość długo odkładałam ale udało się i są już wysłane :)
Czekam z niecierpliwością na wyniki konkursu "Historia i współczesność polskich skoków narciarskich", w którym brałam udział ale na wyniki trzeba czekać do jutra. Co do konkursu, który przygotowuję to jeszcze trochę musicie poczekać.

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 11 luty 1993 r.
Klub: SC 1906 Oberstdorf
Rekord życiowy: 243,5 m na Letalnicy w Planicy (25 marzec 2017 r.)

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Brązowy medalista drużynowy Mistrzostw Świata Juniorów z 2013 roku. 



Aktualizacja (14.03.16 r.):




Ten młody skoczek całkiem niedawno zdobył moją sympatię! Bardzo go polubiłam i widzę w nim potencjał. Z pewnością z wiekiem zacznie odnosić coraz to większe sukcesy. Postanowiłam napisać do Karla ponad rok temu, odpisał całkiem szybko i w dodatku dodał mi jakiś dodatek, który może wkrótce pokażę oraz dodał dedykację. Nigdy o to nie proszę ale bardzo miło jest zobaczyć coś takiego :) Wszyscy Ci co jeszcze nie mają autografu od Karla, radzę iść kupić nieco większą kopertę na list, kopertę zwrotną i kupon IRC. Ja wysyłałam dorzucając dwa niemieckie znaczki, bo z kuponami było i jest nadal ciężko. Wiem, że odpisuje też na te listy, które nie mają kuponu :)
Adres pod który możecie pisać to:

Karl Geiger
Birgsauerstr. 4
87561 Oberstdorf
Germany
 

Piszcie śmiało!
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Kiedy konkurs? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię podać konkretnego dnia. Jestem zapracowana, mam wiele spraw na głowie i w wolnej chwili to przygotowuje :) Mam nadzieję, że parę osób weźmie udział.

      Usuń
  2. Gratulację ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Tagu Zbieracza Autografów. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://autografyilony.blogspot.com/2015/05/tag-zbieracza-autografow.html

    OdpowiedzUsuń