poniedziałek, 25 maja 2015

38. Simon Ammann

Cześć,
Nasi skoczkowie już zakończyli zgrupowanie a tymczasem Kamil Stoch kończy dzisiaj 28 lat! Napisałam już specjalny list do Kamila ale z racji, że to dziś jest jego święto to Wszystkiego Najlepszego! Mam nadzieję, że zgodnie z tym co sobie założył - wygrana w Turnieju Czterech Skoczni oraz wysokie miejsce w Lotach, uda mu się to osiągnąć :) Kamil to mój ulubiony skoczek od lat, niedawno otrzymałam od niego plastron i już zajmuje honorowe miejsce. Dziś co prawda post nie jest o Kamilu lecz o Simonie Ammannie ale gdybyście chcieli zobaczyć moją kolekcję autografów to zapraszam: Kamil Stoch.
Konkurs niebawem będzie dodany, jednak mam pytanie i liczę, że odpowiecie. Jakie nagrody by was interesowały? Nie chciałabym narzucać czegoś, nie mam pomysłu co by zaproponować. Liczę na wasze pomysły.
Wołodymyr Hływka zakończył karierę - też mi nowość. Ilu skoczków zamierza podjąć tą samą decyzję? Co jak co ale 25 skoczków w ostatnim czasie to uczyniło. Co się dzieje? Nie tak powinno być.

Wymiana:
Maciej Kot

*.*


Kraj: Szwajcaria
Data urodzenia: 25 czerwiec 1981 r. w Grabs
Klub: SSC Toggenburg
Rekord życiowy: 239,5 m na Vikersundbakken w Vikersund (19 marzec 2017 r.)

Reprezentant Szwajcarii w skokach narciarskich. Czterokrotny indywidualny Mistrz Olimpijski. Czterokrotny medalista Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym (Mistrz i Wicemistrz z 2007 roku oraz brązowy medalista z 2009 i 2011 r.). Mistrz Świata w Lotach Narciarskich w 2010 roku. Zdobywca Kryształowej Kuli za zwycięstwo w Pucharze Świata 2009/2010. W sezonie 2008/2009 oraz 2010/2011 był drugim zawodnikiem Klasyfikacji Generalnej, a w sezonie 2006/2007 był trzeci. Zwycięzca Letniego Grand Prix w 2009 roku. 





Aktualizacja (25.09.15 r.):



Gdybym miała wypisać tu wszystkie osiągnięcia Simiego to z pewnością sporo miejsca by zajęło a przecież prawdziwi kibice znają jego osiągnięcia, także to tylko garstka :)
Ogromnie cieszę się, że Simon postanowił kontynuować karierę. To jeden z najbardziej utytułowanych skoczków narciarskich w historii tej dyscypliny. Rywalizacja pomiędzy Adamem Małyszem a Ammannem nigdy nie wyleci z mojej pamięci, to było niesamowite. To właśnie ten skoczek dwukrotnie odebrał Adamowi tytuł Mistrza Olimpijskiego.
W zeszłym tygodniu napisałam do Simiego po raz kolejny. Nie mogłam powstrzymać się przed napisaniem do niego, to w końcu jeden z moich ulubieńców. Charakteryzuje się nieprawdopodobnym lądowaniem :) To oczywiście żart. W sezonie 2014/15 owe lądowanie przyczyniło się do jego upadków. Ammannowi brakuje już tylko jednego, zwycięstwa w TCS i liczy, że w końcu mu się uda - życzę mu tego z całego serca. Bardzo się ucieszyłam widząc, że już dostałam odpowiedź. Pisałam na dwa adresy. Obydwa listy wysłałam w środę a dzisiaj już kartka jest u mnie :)
Oto adresy:

WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH
Lustenauer-Strasse 64
A-6850 Dornbirn
Austria

Hubert Schiffmann
c/o Simon Ammann
Kalchern 68
A-6866 Andelsbuch
Austria

Pozdrawiam :)

*.*

instagram: skijumping.polska

12 komentarzy:

  1. Może jakiś plastron;)( oczywiście nie narzucam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    http://autografy-maryni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Chciałbym się zapytać czy na te listy odpisuje sam Simon czy ktoś to za niego robi ? Bo nwm czy mam się zwracać do Simona czy nie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Chciałbym się zapytać czy na te listy odpisuje sam Simon czy ktoś to za niego robi ? Bo nwm czy mam się zwracać do Simona czy nie..

    OdpowiedzUsuń