piątek, 17 marca 2017

101. Andreas Stjernen



Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 30 lipiec 1988 r. w Levanger
Klub: Sprova IL
Rekord życiowy: 249 m na Vikersundbakken w Vikersund (14 luty 2016 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Wicemistrz świata w drużynie z 2017 roku. W sezonie 2012/2013 skoków narciarskich zajął 3. miejsce w klasyfikacji generalnej PŚ w lotach narciarskich. Zwycięzca Pucharu Kontynentalnego w 2012 r. Czterokrotnie stawał na podium Pucharu Świata, lecz nie ma na swym koncie ani jednego zwycięstwa - Oberstdorf (2.), Lillehammer (3.), Vikersund (3.), Trondheim (2.).

1. 



2. 



14 komentarzy:

  1. Mi również nie podoba się ten cały turniej. Już nie chodzi o to, że jest dla skoczków męczący, bo to wiadomo, ale o jego bardzo dziwne zasady. Gratuluję podpisu! Ja niestety nie posiadam jeszcze autografu tego Norwega w swojej kolekcji, ale muszę to szybko nadrobić! Zapraszam do mnie: http://morethanskijumping.blogspot.com/2017/03/31-andreas-alamommo-plastron-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ze mną widzisz się na LGP! :) Na kwali mam A4, a na konkursy A3, nie mogę się juz doczekać!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/63-andreas-stjernen.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję podpisu, mało kiedy widzę karty Andreasa.. Co do Raw Air- jestem na NIE, tutaj nic nie gra ( organizacja, pogoda, grafik, zasady...), lepiej jakby więcej państw dostało PŚ, byłoby ciekawiej.. Kamil to klasa sama w sobie, dzisiejszy skok- petarda! Będę na LGP na 100%, w przyszłym tyg kupuję bilety także do zobaczenia po tylu miesiącach :) Planuję na kwali i druż. A3, a na ind. A8 :) Nie mogę się doczekać, Wisła drugim domem <3 Zapraszam na relację z PK: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/03/puchar-kontynentalny-zakopane-2017.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie Paulinko! :D
    Jeśli chodzi o turniej to również mi się nie podoba :/ ale cóż poradzić, zobaczymy czy będzie w kolejnych latach ;)
    Na LGP się widzimy, ale jeszcze nie mam pojęcia na jakim będe sektorze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie :)
    Co do Raw Air to ja jakoś od początku nie byłam przekonana do tej imprezy, a teraz moja niechęć jeszcze wzrosła.. nie wiem, czy w przyszłości doczekamy się kolejnych edycji, a jeśli tak, to może chociaż w jakiejś udoskonalonej wersji :)
    Na LGP wstępnie się wybieram.. mówię wstępnie, bo bilety kupione, ale do lipca jeszcze sporo czasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, a ile czekałaś na odpowiedź? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak będzie się miała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem snuło się teorie na temat bezobsługowych aut, przemeszczających się z punktu A do punktu B bez pomocy kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Dzisiaj oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które bardzo często trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Wydaje mi się że motoryzacja porusza się trochę nie tą drogą którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję autografu Andreasa! Dodasz mojego bloga do ulubionych? whatsimongets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń