piątek, 19 czerwca 2015

Plastron Kamila Stocha

Hej,
Od dnia dzisiejszego zaczynam już wakacje. Nareszcie. W końcu będę miała czas aby skupić się na skokach, siatkówce itd. W dniu dzisiejszym rozpoczęła się sprzedaż biletów na... Puchar Świata w Wiśle w 2016 roku! Moim zdaniem to przesada aby rozpocząć sprzedaż już dziś. Ceny biletów są przerażające - 100 zł na dzień. To co FIS zrobił apropo terminu ma swoje plusy i minusy. Planowałam się udać ale w styczniu a nie w marcu. Będę przygotowywała się matury i nie wyobrażam sobie jechać tyle kilometrów i w dodatku za taką cenę. Mam nadzieję, że coś zrobią, bo widzę, że nie tylko ja jestem oburzona. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Dzisiaj zabieram się za pisanie bardzo długiego listu do Forfanga. Adres w końcu zdobyłam, więc ino pisać nim letni sezon się zacznie :) Poza tym cała sterta wypisanych kopert leży i czeka aż wrzucę tam gotowy list i wyślę ale jak miałam na to znaleźć wcześniej czas? Muszę to nadrobić.

42 dni do LGP w Wiśle!

*.*

Chciałabym wam przedstawić bardzo ważny plastron, który znajduje się w mojej kolekcji. Należy on do naszego Dwukrotnego Mistrza Olimpijskiego - Kamila Stocha. Kamil to jeden z moich ulubieńców. Nie mam tu na myśli jego osiągnięć, jest wspaniałym człowiekiem i to się ceni. Podczas tegorocznych zawodów Pucharu Świata w Zakopanem, nasz lider wygrał konkurs indywidualny. Pamiętam doskonale jak bardzo cieszyłam się, to była ważna wygrana tym bardziej po tej kontuzji. Łzy na twarzy większości kibiców podczas Mazurka Dąbrowskiego, nieprawdopodobne uczucie.
To właśnie w tym plastronie Kamil wygrał owy konkurs :)



Zdjęcie z zawodów w Zakopanem:

www.skijumping.pl

Ostatnio nawet czasu nie miałam na to aby zajrzeć na inne blogi i skomentować posty. No cóż.. Dziś posiedzę i to nadrobię :) Trochę pracy przede mną.
Udanego weekendu!

11 komentarzy:

  1. Jak zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) Też uważam, że zarówno ceny, jak i termin rozpoczęcia sprzedaży biletów to przesada. I jeszcze termin samych zawodów... Sama nie pojadę, choć trochę żałuję. Być może w tym sezonie "postawię" na Zakopane, ale mam nadzieję, że jeszcze się wstrzymają ze sprzedażą biletów ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zdobyłaś ?

    OdpowiedzUsuń