środa, 15 kwietnia 2015

30. Robert Kranjec

Dzień dobry,
Kolekcja autografów rośnie i rośnie z czego ogromnie się cieszę. Nie muszę się martwić, że zabraknie mi ich na bloga.
Liczyłam, że nasz Mistrz Świata Juniorów - Jakub Wolny wróci do rywalizacji już latem a tu proszę.. Rehabilitacja nadal trwa. Przykra informacja. Mam nadzieję, że nasze obie kadry (A i B) wyczerpały limit kontuzji, ostatnio zbyt dużo pecha mieli. Pozostaje czekać aż ten utalentowany, młody skoczek wróci do skakania. Trzymam kciuki aby wyzdrowiał.
Czekam niecierpliwie aż będzie można zakupić bilety na LGP :) Rezerwujecie sobie czas na wakacje by się wybrać do Wisły?

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Kamil Stoch

Wymiana:
Kamil Stoch

*.*


Kraj: Słowenia
Data urodzenia: 16 lipiec 1981 r. w Lublanie
Klub: SK Triglav Kranj
Rekord życiowy: 244 m w Vikersund na Vikersundbakken (25 luty 2012 r.)

Reprezentant Słowenii w skokach narciarskich. Brązowy medalista olimpijski. Brązowy medalista Mistrzostw Świata oraz zdobywca Pucharu Świata w Lotach Narciarskich w sezonie 2009/2010 i 2011/2012. Zdobył tytuł Mistrza Świata w Lotach Narciarskich w 2012 roku.





Aktualizacja (09.03.16 r.):


Aktualizacja (01.06.16 r.):


Doczekałam się! Cenię tego zawodnika jak mało kogo. Parę sezonów wstecz był niesamowitym lotnikiem, mimo że teraz jego forma spadła. Brakowało mi tej kartki. Otrzymałam aż dwie od znajomego za co bardzo dziękuję! :)
Wysyłałam już prośbę ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi, mimo że znajomi już otrzymali wymarzone autografy. Możecie pisać pod ten sprawdzony adres (nie trzeba kuponu IRC):

Robert Kranjec
Ski Association of Slovenia
Poduti
ška cesta 146
1000 Ljubljana
Slovenia

Wypchanych skrzynek!
Miłego dnia

10 komentarzy: