sobota, 30 stycznia 2016

62. Anders Fannemel

Hej,
Jak emocje po pierwszym konkursie w Sapporo? Zapewne wiele osób podobnie jak ja było nieco zaskoczonych dzisiejszymi wynikami. Nie mam tu na myśli dominacji Słoweńców - oni od lat lubią ten obiekt. Mam na myśli dyskwalifikacje reprezentanta Niemiec - Richarda Freitaga oraz Norwega Kennetha Gangnesa. Kompletnie się tego nie spodziewałam tym bardziej, że gdy kończył się konkurs takowej informacji nie było, wszystko wyszło wtedy, gdy przerwano transmisję. Szkoda mi ich oboje, jednak nie od dziś wiadomo, że m.in. zawodnicy tych reprezentacji mają nieprzepisowe kombinezony. Pomimo szacunku do Petera Prevca uważam, że od początku sezonu oszukuje z kombinezonem i to byłaby sensacja, gdyby właśnie jego zdyskwalifikowali. Wątpię aby nadszedł taki dzień. Tu nie chodzi o to aby uprzykrzyć mu życie, raczej chodzi o prawdę, o to aby było sprawiedliwie. Nie od dziś wiemy, że ta dyscyplina sportu rządzi się swoimi prawami i aby wygrać, trzeba kombinować, bo żyjemy w XXI wieku - każda reprezentacja chce być z przodu stawki, mieć coś czego nie mają inni.
Upadek Severina mam nadzieję, że nie będzie miał wpływu na jego dalsze starty. Jak dobrze pamiętacie, zawodnik ten dopiero co wrócił po niemałej kontuzji. Problemy z dyskiem pojawiły się już podczas TCS, gdzie Freund zaliczył upadek.
Jak ja uwielbiam aurę skoków w Japonii. Co roku trzeba być gotowym na oglądanie w nocy, nastąpi to również i teraz. Rok temu trochę mi się przysnęło ale teraz na to nie pozwolę. Pomimo tego, że zawody te nie są sprawiedliwe ze względu na loteryjne warunki, to zamierzam trzymać kciuki za swoich ulubieńców! Moim zdaniem Słoweńcy mogą powtórzyć dzisiejszy wyczyn w jutrzejszych zawodach. Ja muszę pamiętać do końca dnia aby wytypować "10" w typerze WAGRAFA. Też typujecie? Jak sobie radzicie? :)
W ostatnim czasie, na przełomie kilku dni wysłałam 10 paczek i 9 listów. Mam więc na co czekać, ostatnio bardzo mało odpowiedzi przychodziło, jedynie SPORT 2000. Mam w końcu kartkę Daniele Varesco oraz Marata Zhaparova :) Kolekcja się powiększa.
To mój ostatni weekend ferii. Niestety.. Wszystko co dobre się kończy. Chciałabym dodawać więcej wpisów na bloga ale nie wiem jak to pogodzić z przygotowaniami do matury. Pora się nad tym zastanowić.
Kto według was znajdzie się jutro na podium konkursu indywidualnego w Sapporo? Czy Peter Prevc powtórzy sukces?

*.*


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 13 maj 1991 r. w Hornindal
Klub: Hornindal II
Rekord życiowy: 251,5 m na Vikersundbakken w Vikersund (15 luty 2015 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Jeden z najbardziej utalentowanych lotników w kadrze Norwegii i na świecie. Rekordzista w długości lotu narciarskiego. 13 grudnia 2014 roku w Niżnym Tagile (Rosja) po raz pierwszy w karierze wygrał konkurs Pucharu Świata.



Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję ;)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/57-asier-illarramendi.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Peter ma obecnie formę tak jak Adam Małysz w 2001 roku - jest absolutnie nie do zatrzymania. Od czasu do czasu uda mu się zaliczyć "wpadkę" - czyli spadnie na drugie, trzecie miejsce... Autografu gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)

    Zapraszam do mnie. Nowy post:)
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń