niedziela, 22 lutego 2015

19. Phillip Sjøen

Dobry wieczór,
Zimowisko w 100% udane, Wisła to jedno z moich ulubionych miejsc tym bardziej, że kojarzy się ze skokami narciarskimi. Podczas mojej nieobecności dostałam masę listów, więc wczoraj miałam co otwierać. Doczekałam się wyczekiwanego autografu od Phillipa Sjoeena, który dodatkowo załączył ręcznie pisane podziękowanie :)

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Jernej Damjan

Andreas Kofler
Piotr Żyła
Krzysztof Miętus
Dawid Kubacki
Wolfgang Loitzl
Stefan Kraft
Gregor Schlierenzauer
Thomas Morgenstern


*.*

Zaczęły się MŚ w Falun. Nie odpuściłam sobie oglądania treningów, kwalifikacji, jak i samego konkursu, lecz jestem zawiedziona. Nie mam pojęcia co się takiego wczoraj wydarzyło, jednak cieszy mnie jedno - nasi chłopacy wracają na właściwe tory i dobrze, że na MŚ a nie po. Gratuluję Jankowi tak dobrego miejsca jakim było 8., liczę zaś, że Kamil i Piotrek pozbierają się do konkursu na dużej skoczni. Skocznia normalna jest ciężka i powie to nie jeden zawodnik. Pierwsze medale już rozdane.
Mam nadzieję, że MŚ w Falun zakończą się dla nas bardzo dobrze, bo już jeden medal mamy - 3. miejsce w sprincie drużynowym kobiet!

*.*


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 24 grudzień 1995 r. w Oslo
Klub: Bekkelaget Sk
Rekord życiowy: 209,5 w Vikersundbakken w Vikersund (13 luty 2015 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Medalista MŚ Juniorów. 20 grudnia 2014 r. zajął 11. miejsce w konkursie PŚ w Engelbergu.



Podziękowanie od Phillipa:

  
Aktualizacja (05.08.15 r.):
  


Aktualizacja (11.10.15 r.):




Jest to jeden z moich ulubionych skoczków i nieważne, że jest Norwegiem. Zawsze trzymam za niego mocno kciuki i ściskać będę je nadal. Byłam zaskoczona widząc, że autograf nie przyszedł w kopercie, którą wysłałam, lecz mój adres został wycięty i wklejony na większą kopertę - sprytnie Phillip :)
Adres uzyskałam z oficjalnej strony tego oto zawodnika:

www.phillipsjoen/shop/

Polecam serdecznie!

6 komentarzy: