czwartek, 31 grudnia 2015

Kalendarz Kamila Stocha

Hej,
Dzisiaj ostatni dzień roku 2015. Czy był udany? Moim zdaniem tak, jednak liczę, że ten nadchodzący będzie lepszy. Najważniejsze to zdać maturę i dostać się na studia. Nie zamierzam rezygnować z dalszego kolekcjonowania, bo to ważna część mojego życia. Cieszę się, że znów będę mogła rozpocząć rok od wyjazdu do Zakopanego na Puchar Świata! Jeżeli tylko forma naszych skoczków się poprawi to będzie więcej powodów do radości. A jak wy oceniacie ten rok?
Lepszego od minionego i gorszego od przyszłego, takiego życzę Wam roku 2016. Do tego spokojnego i zdrowego, tak, abyście mogli cieszyć się z każdego dnia powszedniego.
Wczoraj wieczorem miałam okazję przeczytać pewien felieton odnośnie tego co się ostatnio dzieje. Być może niektórzy z was również na niego natrafili, jeżeli jednak nie to serdecznie polecam: "Subiektywnie po rozbiegu: Polski kryzys, czyli do zobaczenia, panie Trenerze?"
Nie jest dobrze, jest jeszcze gorzej niż wcześniej. Nie mam zamiaru opisywać tu pierwszego konkursu TCS, bo z pewnością oglądaliście. Wstyd mi jest, że w porównaniu do kibiców z innych krajów (Norwegia, Słowenia..), my nie mamy za kogo trzymać kciuków. Trener umywa ręce od odpowiedzialności. Nie twierdzę, że Kamil Stoch to skoczek, który się już wypalił. On sam pragnie skakać jak dawniej i jestem pewna, że da się, ale nasza kadra została źle przygotowana do tego sezonu. Kiedy nastąpi odrodzenie? Piotrek Żyła za swoją postawę podczas pierwszej serii został ostro skrytykowany. Eksperci twierdzą, że zachował się tak jakby skakał za karę. Został odesłany do domu a w zamian przyjechał Dawid Kubacki. Okej, zgadzam się. Piotrek nie skacze dobrze ale jak miał pokonać kogoś takiego jak Severin Freund, który kilkanaście minut później wygrał owy konkurs? Ledwo Kamil Stoch dostał się do drugiej serii. Nie mamy powodów do radości. Dawniej walczyliśmy o miejsce w "10" danego konkursu a teraz? Walczymy o przetrwanie. To przykre.
Liczyłam na zwycięstwo Petera Prevca ale z pomocą belki i zmienionego wiatru wygrał Severin Freund. Czy sprawiedliwie? Nie sądzę. Porównywanie Freunda do Hannawalda jest nie na miejscu, to zupełnie inny skoczek i szczerze mówiąc wątpię aby zwyciężył w tym turnieju. Liczę na niespodziankę, bądź Michaela Hayboecka.
Zamówiliście już książkę Thomasa Morgensterna? Ja owszem ale mimo wszystko liczę na spotkanie w Zakopanem, gdyż ma przyjechać i być może uda się zawalczyć o autograf. Spotkanie będzie także w Warszawie :)
Właśnie zakończyła się druga seria treningowa. Co sądzicie o tych wynikach?
Pierwsza seria treningowa:1. Peter Prevc
2. Severin Freund
3. Kenneth Gangnes
...
8. Maciej Kot
27. Kamil Stoch
40. Stefan Hula
49. Dawid Kubacki
59. Klemens Murańka

Druga seria treningowa:
1. Severin Freund
2. Peter Prevc
3. Anders Fannemel
...
15. Dawid Kubacki
28. Stefan Hula
40. Kamil Stoch
42. Maciej Kot
50. Klemens Murańka
Pozostaje czekać nam na kwalifikacje, które odbędą się dzisiaj o godzinie 14. Transmisja na kanale Eurosport 1 :)
Trzymajmy kciuki aby dzisiaj naszym powiodło się i aby trafili na nieco słabszych przeciwników.

*.*

Jakże fajny gadżet trafił w moje ręce. Otrzymałam dwa kalendarze Kamila Stocha, jednakże bardziej przypadł mi ten drugi, gdyż są w nim zapisane wszystkie konkursy na przyszły rok :) Teraz z pewnością o niczym nie zapomnę. LGP także została ujęta. Tak oto się prezentuje:



Pozdrawiam :)
Szczęśliwego Nowego Roku!

16 komentarzy:

  1. Świetny kalendarz!
    A jak go zdobyłaś?
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bonus do zamówienia :)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Można wiedzieć jakiego z jakiego sklepu? kamiland? :D

      Usuń
  2. Również miałam przyjemność przeczytać wczoraj wspomniany przez Ciebie felieton. W Internecie krąży mnóstwo komentarzy odnośnie naszych reprezentantów. Fakt ostatnio nie jest dobrze z polską kadrą, ale to nie powód, aby od razu się od nich odwracać lub nie szanować tak jak robi to większość "kibiców", problem jest i trzeba go w jakiś sposób rozwiązać. Wydaje mi się, że problem nie leży tylko po jednej stronie. Wiem, że nie jestem żadnym znawcą i nie mam praktycznie nic do powiedzenia doświadczonym skoczkom, bo nie wiem jak ja bym się zachowała na ich miejscu, ale wierzę w to, że słowa otuchy i oparcia w pewnym sensie im pomagają. Przecież to zwykli ludzie, tacy sami jak my. Czytając przykładowo ww. felieton lub chociażby Twoją wypowiedź można dostrzec, że w mądry sposób można wyrazić swoje zdanie nie obrażając właściwie nikogo, a wystarczy wejść na profile naszych skoczków na Facebooku i od razu komentarze nienawiści rzucają się w oczy. Rozumiem, że każdy może wyrazić własną opinię, ale niech zrobi to w mądry sposób. Trzymam kciuki i wierzę, że nasi Panowie jeszcze nie raz będą walczyć o czołowe pozycje ;)Wybacz, że się tak rozpisałam, ale musiałam gdzieś to z siebie wyrzucić. Oczywiście kalendarza serdecznie gratuluję :) Biografia Morgiego też zamówiona, nie mogę się doczekać przesyłki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biografia Thomasa zamowiona :D
    Kalendarza gratuluje, jest super ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/01/16-andreas-wank.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kalendarz! :D
    I bardzo interesująca notka. Dzięki za link do felietonu, na pewno go przeczytamy. :) /Iza i Marta
    Ja jeszcze biografii Thomasa nie zamówiłam, ale mam takie plany. ^^ / Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Zapraszam na NOWY POST : http://autografymoje.blogspot.com/2016/01/johann-andre-forfang.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kalendarz,życze ci żeby w 2016 wszystkie twoje marzenia się spełniły, życzę zdania matury i dostania się na studia:) http://limonje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kalendarz przy jakim zamówieniu mogę zdobyć ? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisać do mnie na e-mail to wszystko powiem :)

      Usuń
  8. Świetny! Gratuluję :D Jak zdobyłaś ten kalendarz?? I jeszcze z autografem..?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autograf w tym przypadku to nadruk :) Kalendarz otrzymałam jako dodatek do zamówienia. Gdzieś za tydzień bądź dwa będzie możliwość wygrania takiego samego w konkursie na moim blogu. Zapraszam jeśli Cię to interesuję!

      Usuń
  9. Ale kalendarz tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń