środa, 26 sierpnia 2015

46. Alexander Pointner

Witam,
Już w ten weekend Letnie Grand Prix wkracza do Azji! Polacy odpuszczają te dwa konkursy. Czy to dobra decyzja? Moim zdaniem tak. Mogą dzięki temu poświęcić więcej czasu na treningi. Severin Freund oraz Austriacy również odpuścili. Spora część skoczków zrezygnowała z Hakuby.
Jestem do dnia dzisiejszego nieco podłamana, że nie pojechałam do Zielonej Góry na 15. Śmigłowcowe Mistrzostwa Świata, gdzie brał udział Thomas Morgenstern. Mam naprawdę blisko ale ciężko było z transportem. Mam nadzieję, że następnym razem gdy ten były austriacki skoczek będzie w ZG to pojadę tam i przekażę mu drobny prezent, który już trochę leży u mnie w domu :)
Wczorajszy i dzisiejszy dzień spędziłam na robieniu.. kopert dla skoczków! To naprawdę ciekawe i wciągające zajęcie. Kilka osób widziało już efekty i usłyszałam parę miłych słów, dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że spodobają się także skoczkom. Przede mną do napisania 13 listów ale dam radę.

*.*


Kraj: Austria
Data urodzenia: 1 styczeń 1971 r. w Grieskirchen

Były reprezentant Austrii w skokach narciarskich. Od 2004 do 2014 roku pełnił funkcję trenera austriackiej kadry narodowej. Jego podopieczni odnieśli wiele sukcesów na Igrzyskach Olimpijskich, Mistrzostwach Świata oraz w Pucharze Świata. Jako skoczek największym jego osiągnięciem było czterokrotne znalezienie się w czołowej 10. konkursów rozgrywanych w ramach Pucharu Świata. 11 kwietnia 2014 roku nie przedłużył kontraktu z AZN (Austriacki Związek Narodowy). Jego miejsce zajął Heinz Kuttin.



Znalazło się coś nowego w waszych skrzynkach? :)
Pozdrawiam

12 komentarzy: