czwartek, 30 kwietnia 2015

33. Andrzej Stękała

Witam,
Rozpoczął się długi weekend majowy - w końcu. Będę miała trochę czasu by odetchnąć. Za rok niestety będzie trzeba uczyć się do matury ale na szczęście w tym roku mam jeszcze spokój.
Skrzynka była dziś pełna. Wśród listów znalazłam też i coś dla siebie z czego ogromnie się cieszę. Przyszły nawet odpowiedzi po roku. Zapomniałam już do kogo pisałam ale jestem bardzo zadowolona po zajrzeniu do środka koperty :)
Wkrótce na blogu będzie kolejny konkurs i już dziś zachęcam do wzięcia w nim udziału :)
Dziękuję za tak liczne wiadomości i miłe słowa. Dzięki temu nadal mam chęci by prowadzić tego bloga.
Czekam niecierpliwie na możliwość kupienia biletów na LGP!

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 30 czerwiec 1995 r. w Zakopanem
Klub: AZS Zakopane
Rekord życiowy: 235 m na Vikersundbakken w Vikersund (14 luty 2016 r.)

Reprezentant Polski w skokach narciarskich. Zwycięzca zawodów FIS Cup w sezonie 2014/15. 14 marca 2015 roku stanął na drugim stopniu podium zawodów Pucharu Kontynentalnego w Niżnym Tagile.



Aktualizacja (09.03.16 r.):



Autograf zdobyty dzięki wymianie za co bardzo dziękuję Kindze :)
Andrzej to młody i bardzo utalentowany skoczek. Jego skoki z konkursu na konkurs są coraz lepsze. Przypatruję się temu zawodnikowi nie od dziś i bardzo się cieszę, że już odnośni jakieś sukcesy. Kto wie.. Może za parę lat znajdzie się dla niego miejsce wśród najlepszych :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy: