wtorek, 7 czerwca 2016

77. Anže Lanišek

Witam,
Powróciła do mnie chęć do pisania także muszę to wykorzystać w pełni. Drobne podarunki już czekają aż włożę je do kopert ale pozostało mi dokończyć kilka listów. Przy takiej pogodzie jaka jest pójdzie mi znacznie szybciej :)
Doczekałam się w końcu jakiś odpowiedzi w mojej skrzynce. Jedna od uwielbianego przeze mnie Clemensa Aignera, a druga to zaginiona koperta od Bartka Kłuska. W przypadku tego pierwszego to udało mi się także dostać kolejną akredytację, to już moja druga od Clemensa ale jakże wyjątkowa :) Dowiecie się tego być może w przyszłym tygodniu, na dodatek Aigner ma nowe kartki, zmienił także swój podpis :) Nic dziwnego, jest coraz sławniejszy! Zachęcam do pisania!
Po raz drugi zasięgnęłam po książkę Thomasa Morgensterna. Gdy czytałam ją pierwszy raz - w trakcie przygotowywania do matur - niestety nie za bardzo skupiłam się na treści, więc teraz to nadrabiam :)
I gdzie ta sprzedaż biletów na LGP? Czekam niecierpliwie aż ruszy a tu cisza. Miejmy nadzieję, że lada dzień pojawi się informacja o możliwości zakupu.
Coraz więcej osób pisze do mnie w sprawie plastronów. Pytacie jak je zdobyć ale też i oto od kogo dokładnie je dostałam. Na swoim blogu pragnę pokazywać nie tylko autografy ale też i pamiątki od skoczków, jednak jeszcze sporo czasu minie nim pokażę wam wszystkie numery startowe, więc pomyślałam sobie, że dodam kolejną zakładkę "Plastrony", gdzie zamieszczę każdy z podpisem od kogo. Posty także będę dodawała i wtedy powiem nieco więcej na temat danego plastronu, aczkolwiek moim zdaniem taki pomysł jest fajny, więc dziś go zrealizuję :)
Ostatnio wspominałam o tym w jak niekorzystnej sytuacji znalazła się skocznia w Zakopanem. Do tej sprawy odniósł się nasz Orzeł, czyli Adam Małysz. Oto fragment wypowiedzi z gazety Przegląd Sportowy, gdzie nasz dawny skoczek pisze: "Słyszałem opinię, że nawet jeśli skocznia nie będzie zmodernizowana, to i tak dostanie Puchar Świata. Nie ma też mowy o zamykaniu obiektu. Spokojnie... Napiszę szczerze, bo wiem, że wszyscy ludzie w środowisku i kibice skoków się denerwują - też chciałbym, żeby wszystko było zrobione jak najszybciej, ale tak się nie da. Można zrobić coś na hura, czy mówiąc brutalniej "na odwal się", tylko po co? Żebyśmy na chwilę znowu domagali się kolejnego remontu? Może więc czasem warto poczekać, wszystko dokładnie przemyśleć i zaplanować? Skocznia w Wiśle Malince co chwilę jest w remoncie właśnie dlatego, że była robiona jak najszybciej. Na już, na teraz, na hura. W Zakopanem wszystko trzeba jakoś pogodzić, bo wszystkim zależy, aby obiekt był nowoczesny i dobry. Bo to coś więcej, niż skocznia narciarska." Zgadzam się ze słowami pana Adama aczkolwiek wszyscy mają obawy. Skoki na Wielkiej Krokwi to coś doprawdy wyjątkowego, więc trzymajmy kciuki aby tę sprawę udało się jakoś pomyślnie rozwiązać :)
Mam wiele spraw na głowie, zaangażowałam się w kilka spraw a przede mną do napisania artykuł dla skoki24.pl, miejmy nadzieję, że do piątku się z tym wszystkim uporam :) Dotarła już do mnie nawet koszulka redakcyjna, która prezentuje się idealnie! Aż chce się pisać.

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Clemens Aigner 

Wymiana:
Clemens Aigner
Bartłomiej Kłusek

*.*


Kraj: Słowenia
Data urodzenia: 20 kwiecień 1996 r. 
Klub: SSK Menges
Rekord życiowy: 218 m na Vikersundbakken w Vikersund (18 marzec 2017 r.)

Reprezentant Słowenii w skokach narciarskich. 14 stycznia 2012 r. w Innsbrucku został Młodzieżowym Mistrzem Olimpijskim. Tego samego roku wygrał konkurs Pucharu Kontynentalnego w Bischofshofen. W sezonie 2011/2012 zwyciężył w Alpen Cup. Wywalczył srebrny medal w Zimowym Olimpijskim Festiwalu Młodzieży Europy w 2013 roku, zaś z drużyną zajął pierwsze miejsce. Brał udział także w konkursie mieszanym, gdzie był drugi. Na Mistrzostwach Świata w Lotach w roku 2016 zajął indywidualnie bardzo dobre 12. miejsce.





Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/06/92-seweryn-krajewski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D To widzę, że nie tylko mnie przypadła do gustu redakcyjna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/06/37-simon-amann.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!
    Dzisiaj u mnie legenda Arsenalu - Thierry Henry !
    http://autografymateuszz90.blogspot.com/2016/06/128-thierry-henry.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi :). It would be great if you checked out this page: https://makeachamp.com/viktorpolasek He needs money for his equipment. Thank you :D

    OdpowiedzUsuń