piątek, 18 grudnia 2015

Plastron Andreasa Schulera

Cześć,
Co u was słychać? Jak wrażenia po ostatnim tygodniu? W końcu pierwsze zwycięstwo dla Petera Prevca i udany występ Biało-Czerwonych. W ten weekend witamy Engelberg. Przyznam się, że uwielbiam te miejsce, jest takie magiczne. Marzę aby za rok się tam wybrać na skoki i oby się udało. W każdym bądź razie dzisiejsze treningi bardzo na plus jeżeli chodzi o naszych reprezentantów :) Andrzej Stękała debiutuje w Pucharze Świata i szczerze powiedziawszy jestem bardzo zadowolona z jego skoków (nie licząc kwalifikacyjnego ale uważam, że to był wypadek przy pracy). Kamil Stoch zajął drugie miejsce a reszta przyzwoicie. Szkoda jedynie Macieja Kota, któremu podwinęła się noga. Na szczęście jest szansa w niedzielę :)
Kto według was wygra w Engelbergu? Będzie niespodzianka? Czy któryś z Polaków zajmie miejsce na podium? Odpowiedź już w ten weekend. Tak prezentuje się plan:

Sobota - 19.12.15 r.:
13:15 - seria próbna
14:15 - pierwsza seria konkursowa

Niedziela - 20.12.15 r.:
12:15 - kwalifikacje
14:15 - pierwsza seria konkursowa

*.*

Ten dzień na długo zapadnie w mojej pamięci. Zaglądając do skrzynki nie spodziewałam się, że znajdę tam list od Andresa Schulera - młodego, szwajcarskiego skoczka narciarskiego, który zdobył moją sympatię na LGP w Wiśle :) List, który do niego napisałam był doprawdy wyjątkowy i chyba od dawna się tak nie rozpisałam. Trochę czekałam na odpowiedź, bo Andi był w szpitalu przez kostkę. Co najwyżej spodziewałam się podpisanych zdjęć, bo o to poprosiłam a on.. On wysłał mi swój plastron, podpisał zdjęcia i dodał dedykację, dołożył jeszcze dwa zdjęcia od siebie z dedykacją oraz napisał list z podziękowaniami. Nie będę go tutaj zamieszczać, bo to osobiste ale ogromnie mu za to dziękuję! :) Już mu podziękowałam. Teraz pozostaje znaleźć mi miejsce w pokoju na ten plastron. Nie mogę uwierzyć. Ciągle na niego spoglądam i się uśmiecham. Cudowny dzień! W następnym poście pokażę wam autografy złożone na zdjęciach :) Tak oto prezentuje się numer startowy Andreasa:



Pozdrawiam serdecznie! :)

11 komentarzy:

  1. Super, gratuluje ! :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2015/12/14-michael-neumayer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2015/12/28-walter-adrian-samuel.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam do siebie :)
    http://limonje.blogspot.com/2015/12/348greg-norman.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie umiem angielskiego. Wtedy też miałabym możliwość napisania skoczkom "kilka" słów od siebie. Teraz gdy piszę tzw. oklepaną regułkę, w której czasami coś zmienię z prośbą o autograf muszę czekać wieczność lub w ogóle nie dostaję odpowiedzi. Czy dzięki długim listom i tylu miłym słowom fanki dostają plastrony, listy itp. od skoczków? Przecież to troszkę nie sprawiedliwe, ale tak dostrzegłam.

    OdpowiedzUsuń