sobota, 28 stycznia 2017

95. Daniel Andre Tande

Witajcie,
Znów nastąpiła nieco dłuższa przerwa ale musicie mi to wybaczyć. Trwa obecnie sesja, jestem wykończona egzaminami, a bardzo mi zależy, żeby tego bloga prowadzić.
Dziś odbył się konkurs drużynowy w Willingen, który wygrali biało-czerwoni! Nieustannie wierzę w naszą drużynę i cieszę się, że dobra passa trwa. Przyznajmy sobie szczerze, że gdyby nie słabszy skok Kamila Stocha czy Dawida Kubackiego w Zakopanem to wygralibyśmy również i tydzień temu, jednak nie zmienia to faktu, że nasza drużyna jest najbardziej stabilna i miejmy nadzieję, że Polacy sięgną na MŚ po krążek z najcenniejszego kruszcu! :) Niemcy wygrali u nas, a podopieczni Stefana Horngachera dwukrotnie sięgnęli po zwycięstwo na germańskiej ziemi - nie mogłoby być lepiej! Kogo obstawiacie w roli faworyta na jutrzejszy konkurs? Kamil Stoch wygra po raz piąty?
Mistrzostwa Świata już niebawem, a dokładnie to za miesiąc. Macie już swoje typy na te zawody? Severin Freund z uwagi na operację, która odbyła się parę dni temu (zerwane wiązadła na treningu) już nie wystartuje w tym sezonie skoków narciarskich. Rune Velta zakończył karierę rok temu. Zatem nie będzie obrońców tytułu z MŚ z 2015 roku. Moim zdaniem ogromne szansę na triumf w obu konkursach indywidualnych ma Kamil Stoch, bo jest w niebywałej formie, w dodatku od wielu lat mu mocno kibicuję tak więc to za niego trzymam najmocniej kciuki.
W moich uszach cały czas dźwięczy hymn Polski po zwycięstwie wspomnianego Kamila w Zakopanem. Łzy zbierają mi się do oczu, gdy po raz któryś z kolei oglądam wideo. Pierwszy raz od dawna nie pojechałam na zawody do stolicy polskich Tatr i ominęło mnie coś tak pięknego, jednak trzymałam kciuki przed telewizorem. Miał ktoś z was okazję być na zawodach? :D
25 stycznia okazał się być dla mnie bardzo szczęśliwy. W skrzynce znalazłam kilka nowych kart i.. dwa plastrony! Kolekcja się poszerza, mimo że w zasadzie skupiam się już tylko na uzupełnianiu autografów. Od kogo je otrzymałam? Thomas Hofer i Clemens Aigner - także dwóch Austriaków. Clemensa będę musiała jednak dorwać gdzieś na zawodach, bo plastron jest bez podpisu, co zdarzyło mi się po raz trzeci. Na jakikolwiek wyjazd na zawody będę musiała poczekać. Rezygnuję z Pucharu Kontynentalnego w marcu w Zakopanem z tego względu, że okazało się iż moja noga wymaga pilnej operacji i pod koniec lutego się jej poddam. Miejmy nadzieję, że szybko dojdę do zdrowia. Z pewnością przez dobre dwa tygodnie będę mogła zająć się w pełni blogowaniem, jednak przeraża mnie już myśl, że będę miała tyle zaległości na studiach. Powiększyła się wasza kolekcja w ciągu ostatnich dni? :)
Obiecuję odpisać na wszystkie wiadomości, które w ostatnim czasie dostałam na poczcie. Bardzo dziękuję za tak ogromne zainteresowanie blogiem, to dla mnie naprawdę ważne!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Kamil Stoch
Stefan Kraft
Clemens Aigner
Vojtech Stursa

Wymiana autografów:
Krzysztof Leja

Plastrony:
Clemens Aigner
Thomas Hofer

*.*


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 24 styczeń 1994 r. w Narwiku
Klub: Kongsberg IF
Rekord życiowy: 242 m na Vikersundbakken w Vikersund (14 luty 2016 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Obecny lider kadry norweskiej w zawodach Pucharu Świata. Zdobywca trzeciego miejsca w 65. Turnieju Czterech Skoczni. Drużynowy mistrz świata w lotach z Tauplitz 2016. W 2014 r. na mistrzostwach świata juniorów wywalczył z kolegami z drużyny brązowy medal. Wygrał Letni Puchar Kontynentalny w 2015 roku. Do tej pory odniósł trzy zwycięstwa w Pucharze Świata (Klingenthal, Garmisch-Partenkirchen, Innsbruck).



Pozdrawiam ciepło!

16 komentarzy:

  1. Gratki, Daniel to jeden z moich ulubieńców ;) Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/01/3-justyna-kowalczyk.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post Gratuluje autografu
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Daniel to mój ulubiony skoczek!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/01/60-gregor-schlierenzauer.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej :)
    Oj Kochana.. czyli jednak operacja? :(
    Ogromnie współczuję i trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia! :)
    Szkoda, że nie będzie Cię na PK, bo miałam nadzieję na kolejne spotkanie.. ale co się odwlecze to wiadomo :D
    Wszystkich Twoich nowych zdobyczy oczywiście serdecznie gratuluję!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety operacja ale mam nadzieję, że gdy wydobrzeję i przejdę przez rehabilitację to na kolejnych zawodach nic mi nie będzie już doskwierać :) Bardzo Ci dziękuję!
      Jeszcze nie raz się zobaczymy, gwarantuję!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Gratuluję autografu, powodzenia z sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego autografu i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podalabys mi moze adres gdzie moge zdobyc autografy Tande i Forfanga?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zdobyłaś jego autograf? :)

    OdpowiedzUsuń