niedziela, 8 marca 2015

23. Andreas Wank

Witam,
W głowie mam już wiele pomysłów na posty ale trzeba czekać by to zobaczyć, także cierpliwości. Znów moja skrzynka była wypełniona listami, zapomniałam nawet już do kogo pisałam. Chciałam podziękować za każdy komentarz, bo cenię to - naprawdę.
Być może wkrótce zrobię konkurs, w którym będzie można wygrać plastron. Co wy na to? Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie. 
Wczoraj odbył się konkurs drużynowy w Lathi. No niestety nie udało się powtórzyć ani poprawić wyniku z zeszłego tygodnia ale chłopaki pokazali, że stać ich na dobre skoki. Złe samopoczucie Stocha oraz zła dyspozycja Janka zaprzepaściły szanse na medal ale dziś wierzę, że coś uda się ugrać. O 14:00 pierwsza seria konkursu indywidualnego! :)

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 18 luty 1988 w Halle
Klub: SC Hinterzarten
Rekord życiowy: 217 m na Letalnicy w Planicy (23 marzec 2017 r.)

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Wicemistrz Olimpijski w drużynie 2010 roku, drużynowy Wicemistrz Świata w 2013 roku, Mistrz Olimpijski w drużynie w 2014 roku.



Aktualizacja (05.08.15 r.):



Aktualizacja (30.10.15 r.):
 


Aktualizacja (14.03.16 r.):


Autograf od tego skoczka jest dla mnie bardzo ważny. Bardzo lubię Wanka. Byłam mile zaskoczona widząc dedykację, choć wcale nie prosiłam o nią :) Moja kolekcja bez tego autografu byłaby niczym. Każdy kolekcjoner ma swoich ulubieńców, wśród moich jedno miejsce przypada Wankowi.
Jeżeli ktoś chciałby otrzymać ten adres to proszę pisać na e-mai, nie mogę go publikować.

Wypchanych skrzynek i udanej niedzieli :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Jeny super by było gdybyś zrobiła taki konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli więcej osób wypowie się na ten temat to z pewnością taki konkurs będzie :)

      Usuń
  2. Gratuluję ;)
    U mnie Lotos Trefl Gdańsk ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze z dydkiem <3
    gratulacje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs to dobry pomysł. Gratulacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) A co do konkurs to świetny pomysł :) Bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje ;) Zapraszam też do mnie, może się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń