niedziela, 9 października 2016

87. Andrzej Zapotoczny

Witam,
Zaniedbałam bloga, zdaję sobie z tego sprawę. W zasadzie ostatnio zdarza mi się to coraz częściej, więc również nie dziwi mnie fakt, że oglądalność spada do niemalże zera. 3 października rozpoczęłam przygodę ze studiami i liczne "okienka" uniemożliwiają mi powrót do domu o przystępnej godzinie. Nie mam czasu nawet na to, aby dowiedzieć się co dzieje się u zawodników bądź w świecie skoków narciarskich. Dawniej tym żyłam a teraz? Brakuje mi na to słów. Być może to pewnego rodzaju wypalenie pod tym względem. Skoki narciarskie, które wielbię od dziecka odeszły na dalszy plan, bo teraz zajmuję się edukacją, aby coś jednak osiągnąć w życiu. Nie mam pojęcia czy ktokolwiek zajrzy jeszcze tutaj, aby chociaż zobaczyć kogo dotyczy ten post.
Nie będę rozpisywać się tu na temat tego co ostatnio się wydarzyło, a dokładniej rzecz ujmując Maciej Kot został zwycięzcą tegorocznej edycji LGP. Wiem o tym ja, wiecie również i wy. Oglądałam zawody, byłam i jestem nadal pod wrażeniem formy Maćka. Czytałam wiele komentarzy, w których ludzie stanowczo twierdzili, że polscy skoczkowie narciarscy nadają się tylko na letnie konkursy a wyśmienita forma Macieja Kota odejdzie wraz z pierwszym konkursem Pucharu Świata, który będzie mieć miejsce 25 listopada. Nikt nie wie co się wydarzy, równie dobrze zbliżającą się edycję PŚ może wygrać jakiś mniej znany skoczek, który będzie debiutował. Maciej Kot zasługuje na pierwsze w życiu indywidualne podium Pucharu Świata i będę trzymać za niego kciuki. Nasza kadra pod skrzydłami nowego trenera jest zupełnie inna, wierzę, że ta zima może być dobra i tego się trzymajmy :)
Zapewne mieliście okazję zobaczyć filmik na oficjalnym profilu Adama Małysza, gdzie nasz były wybitny skoczek narciarski ponownie zasiadł na belce startowej, a ostatnie słowa jakie się wyświetliły na ekranie to "Wracam do skoków - Adam Małysz". Nasz mistrz zdołał rozbudzić nadzieje tysiącom kibiców z całej Polski, jak i ze świata. Wszystko wyjaśniło się wczoraj na konferencji prasowej w ramach Mistrzostw Polski, które rozgrywane były w ten weekend w Wiśle. Adam Małysz został nowym dyrektorem-koordynatorem ds. skoków i kombinacji. Według mnie to wspaniała wiadomość, ponieważ znając podejście pana Adama, możemy liczyć na to, że zdoła on poprawić sytuację niektórych zawodników, którzy na dzień dzisiejszy są odsunięci od kadry. Mam tu na myśli głównie Krzysztofa Leję, któremu nie od dziś bardzo mocno kibicuję i ubolewam, że ludzie z Polskiego Związku Narciarskiego w ogóle się nim nie przejmują. Wiem, że nie tylko on jest w takiej sytuacji. Polecam wam wywiad autorstwa Justyny Gorzkowskiej: KLIK. Trzymam kciuki, aby ta sytuacja z biegiem czasu się poprawiła, aby nowa funkcja Adama Małysza miała pozytywny wpływ na skoczków, którzy znajdują się poza granicami kadr.
Z racji, że kilkadziesiąt minut temu zakończył się konkurs drużynowy Mistrzostw Polski, który wygrał ostatecznie AZS Zakopane I (Krzysztof Miętus, Krzysztof Leja, Andrzej Stękała, Maciej Kot), postanowiłam dodać na bloga jakiś akcent polski. Ostatnio głównie skupiałam się na zagranicznych zawodnikach, więc wybór padł na Andrzeja Zapotocznego, który w dniu dzisiejszym reprezentował z kolegami AZS Zakopane II. Zajęli oni 7. miejsce.

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 16 październik 1991 r.
Klub: AZS Zakopane

Reprezentant Polski w skokach narciarskich. Zadebiutował w Pucharze Świata 6 lat temu podczas zawodów w Zakopanem, gdzie zajął odległe 49. miejsce. Wraz z kolegami wywalczył 3. miejsce na MŚJ w Słowacji. 1 lutego 2015 r. zajął trzecie miejsce w konkursie drużynowym podczas Uniwersjady, która miała miejsce w Szczyrbskim Jeziorze.



Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Gratulację :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/10/1092-stefan-kraft.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/10/138-joanna-fiodorow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) trzymam mocno kciuki za Maćka oraz pozostałych naszych skoczków narciarskich i nie mogę się już doczekać pierwszego zimowego konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje:)
    zapraszam na nowy post: http://autografyryska.blogspot.com/2016/10/23-matthew-rowley.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratualcje ;) sama studiuje i wiem ile na to czasu zabiera :( ale jedank staram się na skoki zawsze go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/10/64-micha-sobkowski.html

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje http://autografymacderer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie! :)
    Zapraszam też do siebie na relację z Wisły: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/10/relacja-z-letnich-mistrzostw-polski.html

    :))

    OdpowiedzUsuń