piątek, 10 czerwca 2016

Plastron Thomasa Hofera

Cześć,
Nadszedł ten dzień! Dzisiaj ruszyła sprzedaż biletów na zawody LGP w Wiśle. Czekałam na to długo zapewne tak jak i wy. Od godziny 8:00 co po chwilę odświeżałam stronę i pech chciał, że gdy zniknęłam na 10 minut to sprzedaż się wtedy zaczęła a mi uciekło kilkanaście dobrych miejsc. Inaczej byłoby gdybym brała te stojące ale ja preferuję w sektor A3. Z miejsc mimo wszystko jestem bardzo zadowolona, także pozostaje czekać do 18 lipca - dzień wyjazdu :) A jak u was? Zakupiliście bilety na zawody? A może wybieracie się gdzieś za granicę? Pochwalcie się!
Jakże jest mi przykro z powodu kontuzji, która dopadła Kennetha Gangnesa! Internet wręcz huczy od informacji na ten temat. W zeszłym sezonie niewątpliwie ten zawodnik błyszczał. Podziwiałam go, bo po dwóch poważnych kontuzjach zdołał wejść niemalże na wyżyny swoich możliwości aby ukończyć sezon 2015/2016 na 3. miejscu w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata, po drodze też odnosząc kilka innych sukcesów. Potwierdziły się doniesienia z austriackiego Stams, gdzie norweska kadra miała zgrupowanie. Kenneth podczas jednego ze swych skoków zerwał więzadła lewego stawu kolanowego. Owa kontuzja wyklucza go w tym momencie na kilka miesięcy z rywalizacji. Skoczek pomyślnie przeszedł operację, teraz pozostaje mu życzyć szybkiego powrotu do zdrowia! Bardzo piękny gest wykazali koledzy z reprezentacji, otóż skoczkowie będą w najbliższym czasie swoje występy dedykować właśnie Gangnesowi z nadzieją, że zdoła on wrócić na skocznię na Mistrzostwa Świata w Lahti! Zdrowia!
Po raz trzeci w historii zaszczyt organizacji Mistrzostw Świata w narciarskie klasycznym otrzymał niemiecki Oberstdorf! Impreza odbędzie się w 2021 roku. Swoją kandydaturę zgłosiło jeszcze norweskie Trondheim i słoweńska Planica.
W kadrze juniorów pojawiła się nowa twarz! Do grona zawodników Macieja Maciusiaka dołączył zawodnik WSS Wisła - Bartosz Czyż :) Jakże miła to wiadomość, życzę powodzenia Bartkowi! Miejmy nadzieję, że nasi juniorzy będą na szczycie w najbliższym sezonie, w końcu zaplecze mamy całkiem niezłe.
Nie wiem jak wy ale ja jestem bardzo zła na decyzję, która wypłynęła od FIS-u. Najprawdopodobniej inauguracja Pucharu Świata 2016/2017 odbędzie się w fińskiej Ruce! Toż to szczyt absurdu. Nie od dziś wiadomo, że te miejsce nie nadaje się na zawody najwyższej rangi. Rok temu nie udało się przeprowadzić konkursu. Najwidoczniej fiński związek narciarski bardzo się postarał aby wrócić na listę organizatorów, jednak ja jestem bardzo temu przeciwna. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

*.*

Niezwykła niespodzianka czekała na mnie skrzynce. Koperta zwrotna od Thomasa Hofera! Ten młody austriacki zawodnik zadebiutował w Pucharze Świata br. podczas zawodów w Zakopanem i nie ukrywam, że jestem pełna podziwu dla jego talentu :) List wysłany do Hofera był pierwszym od dawna i nie ukrywam, że bardzo się ucieszyłam widząc odpowiedź. Nie dość, że do mojej kolekcji dołączyła jego karta z autografem (pokażę ją prawdopodobnie w następnym poście) to w dodatku znalazł się tam list od samego skoczka. Wyjątkowo nie musiałam się męczyć z rozczytaniem go, bo Thomas ma doprawdy ładne pismo i bardzo ale to bardzo mnie rozbawił tym co napisał. Z pewnością będę musiała się z nim skontaktować aby podziękować za to wszystko, bo jest za co! Austriak podarował mi swój plastron z Alpen Cup dodatkowo zamieszczając na nim dedykację, co czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym. Brakuje mi aż słów! W ostatnim poście pisałam co nieco o mojej kolekcji, zrobiłam na blogu kolejną zakładkę abyście mogli zobaczyć co się u mnie znajduje a tu proszę! Ten wyjątkowy 25 plastron prezentuje się tak:


Życzę wam udanego weekendu i podobnych niespodzianek jak ta u mnie! :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję, bilet również udało mi się zamówić! :) Zapraszam na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/06/37-jurij-tepes.html
    Ale plastron super sprawa! :D Mnie też Thomas fajnie odpisał na list :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!! Zapraszam do mnie na plastron

    https://autografywiktorii.blogspot.com/2016/06/47-peter-fill-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/06/38-martin-schimtt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :)
    Autografy-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :)
    Autografy-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !
    Ja niestety nie miałam wczoraj dostępu do internetu i chyba jestem skazana na B1, ale myślę, że będzie dobrze i tak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! piekna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :)
    http://autografymichala.blogspot.com/2016/06/andreas-kofler-1.html

    OdpowiedzUsuń