czwartek, 25 grudnia 2014

12. Sven Hannawald

Dzień dobry,
Przede wszystkim chciałabym życzyć wszystkim odwiedzającym wesołych i spokojnych świąt, jak i szczęśliwego nowego roku - oby był lepszy niż tegoroczny :)
Zapewne każdy fanatyk Skoków Narciarskich już wie, że Kamil Stoch 24 grudnia oddał skoki treningowe i jedzie na Turniej Czterech Skoczni! Oby dzięki jego obecności reszta kadry się ożywiła i zaczęła skakać tak jak w poprzednim sezonie, tego im życzę.

*.*

Dzisiaj przedstawię skoczka, który ma naprawdę niebywałą historię i swoją karierę zakończył już jakiś czas temu. Nie byłam w stanie zrozumieć czemu taki człowiek jak Hannawald oderwał się od świata skoków narciarskich, jednak zrozumiałam to po przeczytaniu jego książki, która ma honorowe miejsce z wszystkimi rzeczami związanymi ze skokami - "Sven Hannawald. Triumf. Upadek. Powrót do życia.", polecam serdecznie!


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 9 listopada 1974 r. w Erlabrunn
Klub: SC Hinterzarten
Rekord życiowy: 220 m, Planica (23 marzec 2002 r.)

Były reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. W sezonie 2001/2002 jako pierwszy i do tej pory jedyny skoczek narciarski wygrał wszystkie zawody Turnieju Czterech Skoczni.



Aktualizacja (13.09.16 r.):



Żałuję, że nie udało mi się udać na spotkanie z Hannawaldem w Polsce, jednak wysłałam do niego prośbę wraz z kuponem IRC i w ciągu dwóch tygodniu przyszła do mnie koperta zwrotna z powyższym autografem. Nie prosiłam co prawda o dedykację ale otrzymałam za co bardzo dziękuję, to bardzo miłe ze strony Svena :)
Adres pod który możecie wysyłać swoje prośby to:

Sven Hannawald 
c/o emotional engineering 
Rosenstraße 99
70794 Filderstadt
Germany

1 komentarz:

  1. Gratuluję bardzo serdecznie! Bardzo lubię tego skoczka :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń