czwartek, 11 lutego 2016

63. Florian Altenburger

Hej,
Jak wrażenia po konkursie w Trondheim? Ja jestem bardzo zadowolona! 6. miejsce Andrzeja Stękały, któremu już od dawna kibicuję stało się faktem! Niesamowite skoki :) Co prawda nie było idealnie ale ten młody zawodnik podjął walkę z najlepszymi i to było wspaniałe. Niezwykle pewny siebie, nie obawia się starszych kolegów. Obawiałam się, że nie da rady w drugiej serii a jednak poprawił lokatę z 8. miejsca na 6. miejsce. Mam nadzieję, że podczas trzech najbliższych dni uda mu się odnieść super wyniki, ale co najważniejsze - liczę na fajną życiówkę w jego wykonaniu!
Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Andrzej Stękała, Piotr Żyła, Maciej Kot i Stefan Hula - oto nasza szóstka na zawody w Vikersund! Cieszę się bardzo, że konkurs z Oslo nie przepadł i w zamian mamy dodatkowy dzień na skoczni Vikersundbakken :) Chciałabym obejrzeć piękne i długie loty. Może uda się poprawić rekord świata należący do Andersa Fannemela, kto wie!
Mnóstwo listów przychodzi do mnie w ostatnim czasie w porównaniu do tego co było jeszcze ponad tydzień temu. Niestety wiele kartek na wymianę, jeżeli chodzi o przesyłki od firm ale może uda się coś z wami wymienić :) Jest okazja!
Pięć paczek i 8 listów czekają na wysyłkę. Sama się sobie dziwię skąd biorę na to wszystko czas. Pozostało mi wypisać jeszcze koperty zwrotne i mogę iść na pocztę.
22 dni do Pucharu Świata w Wiśle! Aż nie mogę się doczekać, mimo że czeka mnie bardzo długa podróż do punktu imprezy, jednak warto. Wiem, że wielu kibiców odpuszcza sobie te konkursy z racji na cenę biletów. Też uważam, że to przesada ale pragnę wykorzystać fakt, że w Wiśle odbędą się aż dwa konkursy. Trochę szkoły mi ucieknie ale czego nie robi się dla skoków? :) Wybiera się ktoś z was na zawody?
Już jutro pierwszy z trzech konkursów w Vikersund. Na mamutach nigdy nie wiadomo kto wygra, pojawiło się trochę nowych twarzy, formy zawodników są różne. Aż ciężko mi samej wskazać zwycięzcę.
Statystyki bloga są coraz lepsze! Wiele odwiedzin nastąpiło w ostatnim czasie, dziękuję wam bardzo za to!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Jurij Tepes
Andreas Kofler

Wymiana:
Stephan Leyhe
Vincent Descombes-Sevoie
Tom Hilde
Ursa Bogataj
Jurij Tepes
Ronan Lamy Chappuis

*.*


Kraj: Austria
Data urodzenia: 2 listopad 1993 r.
Klub: SC Seekirchen-Salzburg
Rekord życiowy: 184 m na Vikersundbakken w Vikersund (13 luty 2015 r.)

Reprezentant Austrii w skokach narciarskich. Zadebiutował w Pucharze Świata 3 stycznia br. w Innsbrucku podczas Turnieju Czterech Skoczni. W 2015 roku zdobył wraz z kolegami brązowy medal mistrzostw Austrii w skokach narciarskich. 17 stycznia 2016 r. odniósł pierwsze zwycięstwo w Pucharze Kontynentalnym w Willingen na skoczni Muehlenkopfschanze.



W końcu udało mi się napisać do Floriana i jakże miła niespodzianka czekała na mnie tydzień później. Nie oczekiwałam na nic więcej niż autograf, a w kopercie znalazłam nie dość, że kartkę z dedykacją to również kilka ciepłych słów od Floriana na zdjęciu, które również chciałam aby podpisał. Co jeszcze? Otóż do mojej kolekcji trafił plastron! Nie proszę już o nie wcale a tu niespodzianka. Dziękuję mu za taki wyraz wdzięczności za mój list, to naprawdę miłe :)

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Gratuluje kolejnej zdobyczy. Który sektor na zawodach w Wiśle?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/57-asier-illarramendi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog !Ja startuje ze swoim
    http://meandsportstars.blogspot.com/
    Umieściłem Twój blog w ulubionych , może rewanż?

    Pozdrawiam i wypchanej skrzynki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs był wspanialy, niestety nie mogłam pooglądać 2 serii :(
    Pozdrawiam z Austrii i Zapraszam do mnie http://loveskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło ze strony Floriana!
    Zapraszam do mnie, dopiero moje początki: http://skoczneautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) zapraszam do mnie na bloga i na nową notkę. jeśli możesz to dodaj mnie do polecanych. ja już Twój dodałam http://autografy-kaski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!! :) Ale masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń