niedziela, 11 października 2015

Plastron Andreasa Wellingera

Cześć,
Sporo wydarzyło się w ostatnim czasie. Za nami Letnie Mistrzostwa Polski. Zwycięzcą zawodów indywidualnych został Dawid Kubacki! Tuż za nim uplasował się Maciej Kot a podium uzupełnił Andrzej Stękała. Jeżeli chodzi o zawody drużynowe to zwyciężył AZS Zakopane. Drugie i trzecie miejsce zajęli kolejno TS Wisła Zakopane i WSS Wisła! Gratuluję! :) Czy ktoś z was był na LMP w Szczyrku? :)
Dla Dawida Kubackiego tegoroczne lato było bardzo udane. Widać też jak bardzo dobrze przygotowana była kadra A i B. To dobry znak na sezon zimowy. Jestem bardzo zadowolona, było mnóstwo chwil radości i to jest wspaniałe!
Jeżeli zaś chodzi o LMP Pań to zwyciężyła Kinga Rajda! Gratuluję! Druga była Magdalena Pałasz a trzecia Joanna Szwab. Nasze panie pokazują się z coraz to lepszej strony, tak trzymać!
Smutna informacja dotarła do mnie wczoraj. Jestem zarówno kibicem polskiej reprezentacji, jak i norweskiej. Phillip Sjoeen zawiesił karierę. Ten młody, niezwykle sympatyczny skoczek narciarski nie potrafi cieszyć się już ze swoich skoków, nie sprawia mu to radości. Zdaniem trenera Stoeckla, Phillip nie jest przyzwyczajony do tak długiego czasu poza domem. W tej chwili trenuje w samotności. Sam mówi, że nie wie kiedy wróci ale miejmy nadzieję, że wszystko się ułoży i ten utalentowany człowiek, wróci do skakania. Tego mu życzę. W piątek otrzymałam od niego list. Podziękował za prezent i dał swoją kartkę. Na wieczór nawet polubił post zamieszczony na serwisie instagram. Szkoda, że na drugi dzień musiałam czytać o takich rzeczach. Będzie go brakować ale trzymam kciuki aby szybko wrócił :)

40 dni do Pucharu Świata!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Phillip Sjoeen
Andreas Wellinger

Wymiana:
Phillip Sjoeen
Andreas Wellinger
Johann Andre Forfang

*.*

Jakiś czas temu wysyłałam dosyć sporą paczkę do Andiego z dwoma prezentami, gdyż miał urodziny. Uwielbiam sprawiać radość skoczkom narciarskim :) W tym tygodniu otrzymałam odpowiedź. Andreas podziękował za prezent wysyłając mi swój plastron, czekoladę "Milka" oraz trzy kartki i dwa podpisane zdjęcia:



 

 

 

 
Też nie możecie się doczekać sezonu zimowego? :)
Pozdrawiam

8 komentarzy: