środa, 30 marca 2016

71. Adam Małysz

Cześć,
Ciężko jest pisać, gdy w telewizji nie ma już żadnych konkursów skoków narciarskich. Tak szybko to minęło. Pamiętam jak niecierpliwie wyczekiwałam na początek sezonu 2015/2016... Do LGP jeszcze trochę czasu zostało, patrzę z nadzieją na lato a co dopiero na zimę. Wiele osób ze świata sportu uważa, że trener Stefan Horngacher zdoła przywrócić naszych skoczków na szczyt. Gdy tylko o tym myślę na mojej twarzy pojawia się uśmiech, bo właśnie tego bym chciała, znów ujrzeć reprezentanta Polski na podium PŚ. Przyszły sezon to przede wszystkim Mistrzostwa Świata w Lahti. Czy medal będzie w zasięgu Polaków? Przekonamy się, ale oby tak :)
Wykorzystuję ten wolny czas od skoków podobnie jak wy, na pisaniu listów do skoczków. Co prawda brakuje mi już pomysłów do kogo pisać, ale mam nadzieję, że trafi do mnie jakiś nowy adres na który będę mogła wysłać list. Myślę też nad jakimiś małymi podarunkami dla moich ulubieńców.
Mam nadzieję, że Święta Wielkanocne minęły wam w cudownej rodzinnej atmosferze. Zapomniałam co prawda złożyć wam (czytelnikom) życzenia w poprzednim poście, później zaś nie miałam czasu na dodanie kolejnej "notki". Życzę więc wam aby wasze kolekcje autografów się powiększały, aby spełniły się wasze marzenia :)
Jakże cudowna wiadomość dociera do nas! Trener reprezentacji Norwegii Alexander Stoeckl został ojcem! Ogromnie mu gratuluję! :) Córka tego znakomitego trenera przyszła na świat 24 marca br. To pierwsze dziecko Alexandra i jego partnerki Iny.
Doszłam do wniosku, że przyszedł czas na pokazanie autografu, który już od dłuższego czasu powinien się tutaj pojawić, lecz czekałam na odpowiedni moment. Wielu z nas tęskni za skokami pana Adama, aczkolwiek nasi skoczkowie mają ogromny potencjał i wierzę, że jeszcze wiele razy będziemy dumni z tego faktu, że jesteśmy Polakami. Osiągnięcia Adama Małysza są nieprawdopodobne ale warto mieć na uwadze, że Kamil Stoch już na dzień dzisiejszy osiągnął wiele, chociażby zdobył dwa złote medale Igrzysk Olimpijskich. Żałuję ogromnie, że taki krążek nie pojawił się wśród wspaniałych trofeów pana Małysza, ale cóż. Liczę, że spełni się w rajdach samochodowych :)
Zachęcam do zaglądania zakładki "wymiana"!

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 3 grudzień 1977 r. w Wiśle
Klub: KS Wisła Ustronianka
Rekord życiowy: 230,5 m na Vikersundbakken w Vikersund (13 luty 2011 r.)

Były reprezentant Polski w skokach narciarskich. Nie sposób opisać osiągnięć pana Adama, aczkolwiek do najważniejszych z nich należy chociażby trzykrotne zdobycie srebrnego medalu Igrzysk Olimpijskich (Salt Lake City, Vancouver) oraz brązowego medalu w Salt Lake City. Podczas Mistrzostw Świata wielokrotnie nasz skoczek odgrywał pierwsze skrzypce. Złoty medal wywalczył w Lahti, Val di Fiemme oraz japońskim Sapporo, srebrny w Lahti zaś brązowy w Oslo w 2011 r. Nasz skoczek jako jeden z niewielu jest czterokrotnym zwycięzcą Pucharu Świata. Jako jedyny polski skoczek wygrał w Turnieju Czterech Skoczni w sezonie 2000/2001. To tylko jedne z niewielu osiągnięć tego skoczka ale wystarczy spojrzeć chociażby na to aby móc stwierdzić, że był to zawodnik wysokiej klasy.










Liczyłam, że wpadnie coś dzisiaj do skrzynki ale niestety, pozostaje mi więc świętować dziś urodziny - niestety to już ostatnie naście. Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za życzenia pod ostatnim postem, mimo że były trochę zbyt wczesne to miło się zrobiło na sercu. Dobrze jest mieć takich czytelników jak wy i mam nadzieję, że będzie was tutaj tylko przybywało :)
Po maturze gwarantuje, że na blogu będzie mnóstwo zmian lecz co dokładnie to się okaże w drugiej połowie maja. 
Wypchanych skrzynek!
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Ten autograf to chyba "perełka" u każdego kolekcjonera :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepszy skoczek w historii i mój wielki idol :) Gratuluje :) I życzę wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ja właśnie wyczekuję autografu Pana Adama. A z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego i aby wszystkie twoje kolekcjonerskie marzenia się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Wszystkiego Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję ;) Szczególnie kart fischer, bo teraz są niezwykle trudne do zdobycia ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/03/mistrz-swiata-juniorow-wywiad-z-davidem.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Pan Adam to prawdziwa legenda, dlatego ja też strasznie się cieszę, że posiadam jego podpis!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/03/56-tomasz-majewski.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/03/59-magdalena-walach.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje! świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ;)Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, a przede wszystkim z kolekcjonerskiego punktu widzenia, zdobycia kolejnych świetnych autografów :)

    OdpowiedzUsuń