wtorek, 11 października 2016

Plastron Jakuba Kota (2)

Cześć,
Pora jutro wracać do rzeczywistości, czyli studiowania. Dłuższy weekend dobiegł do końca i teraz muszę zaplanować sobie jak będzie wyglądać dalsze prowadzenie bloga. Najprawdopodobniej zmienię dni dodawania postów ale wszystko o tym już w sobotę :)
Jeżeli uda mi się jeszcze dostać jakiś bilet w dobrym miejscu na PŚ w Wiśle to najprawdopodobniej tam pojadę! A wy? Jedziecie na któreś zawody Pucharu Świata, które odbędą się w Polsce? A może jest wśród was ktoś kto jedzie na zagraniczne konkursy?

Program PŚ w Wiśle:
13.01.2017, piątek

  • 11:00 - odprawa
  • 16:00 - oficjalny trening (2 serie)
  • 18:00 - kwalifikacje
14.01.2017, sobota
  • 15:00 - seria próbna
  • 16:00 - pierwsza seria konkursowa
15.01.2017, niedziela
  • 14:30 - kwalifikacje
  • 16:00 - pierwsza seria konkursowa

Program PŚ w Zakopanem:
20.01.2017, piątek

  • 11:00 - odprawa
  • 16:00 - oficjalny trening (2 serie)
  • 18:00 - kwalifikacje
21.01.2017, sobota
  • 14:45 - seria próbna
  • 16:00 - pierwsza seria konkursu drużynowego
22.01.2017, niedziela
  • 14:30 - seria próbna
  • 16:00 - pierwsza seria konkursu indywidualnego

Z pewnością tak jak ja nie możecie się już doczekać pierwszego konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2016/2017. Nim jednak zasiądziemy przed ekranami telewizorów, bądź na trybunach obiektów narciarskich, Międzynarodowa Federacja Narciarska (FIS) postanowiła nie zmieniać przepisów, które wprowadzone zostały podczas sezonu letniego, ale wprowadziła zapisy, które pozwalają karać zawodników, którzy notorycznie są dyskwalifikowani za nieprzepisowy kombinezon. Jury będzie miało możliwość zdyskwalifikowania skoczka nie tylko w danym konkursie, ale też na cały weekend zawodów albo na całą imprezę (Mistrzostwa Świata/Igrzyska Olimpijskie). W porównaniu do sezonu letniego obwód paska nie będzie mógł przekraczać o więcej niż dwa centymetry obwodu ciała. Co sądzicie na ten temat? Czy skoki narciarskie idą w dobrą stronę wprowadzając tak radykalne zasady?
Ależ czekała mnie dzisiaj niespodzianka. Pomimo deszczowej aury na zewnątrz, w skrzynce czekał na mnie list z Zakopanego. Nie przypominałam sobie, abym wysyłała jakiś list w ostatnim czasie do jakiegoś skoczka z tamtych okolic. Najbardziej dziwił mnie fakt, że koperta była wypchana, wszystko się wyjaśniło, gdy zajrzałam do środka a tam wyczekiwana karta od Jakuba Kota na którą czekałam dość długo. Nie spodziewałam się "dodatku" od tego zawodnika, a jednak w moje ręce trafił plastron przedskoczka. Moja kolekcja głównie składa się z numerów startowych z zawodów indywidualnych bądź drużynowych ale plastronu przedskoczka nie miałam i bardzo mnie to ucieszyło, bo bynajmniej nie musiałam dziś szukać czegoś co mogłabym dodać na bloga, bo problem sam się rozwiązał.

45 dni do rozpoczęcia PŚ 2016/2017!

*.*

Oto plastron, który otrzymałam w dniu dzisiejszym od Jakuba Kota, starszego brata Maćka, który tegoroczne lato wręcz zdominował :)


Wypchanych skrzynek :)

20 komentarzy:

  1. Wow gratulacje, super sprawa :) noe widziałam jeszcze u nikogo plastronu przedskoczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratulacje, super sprawa :) noe widziałam jeszcze u nikogo plastronu przedskoczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Kuba to mój ulubieniec! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezent :).
    https://wsporcie.blogspot.com/2016/10/gdzie-sie-oni-podziali-kierowcy-formuy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wielkie gratulacje :) ja jade do planicy <3 i na jeden dzien do wisły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Ależ marzę, aby i w mojej kolekcji znalazł się taki plastron :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2016/10/severin-freund-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację, super plastron!! ;)
    zapraszam na relację z Mistrzostw Polski ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/10/relacja-z-mistrzostw-polski-w-wisle.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/10/110-jurij-tepes.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, fajnie jest mieć autograf miejmy nadzieję wschodzącej gwiazdy polskiego narciarstwa :) Co do sprzętu skoczków to się zgadzam, brak akceptacji zasad powinien być karany.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam już bilety to Wisły i Zakopanego, nie mogę się doczekać!
    Ze strony Kuby to bardzo urocze, dorzucić taką niespodziankę! :D

    Co do przepisów, jestem zdecydowanie za. Wszyscy wiemy, że w przeszłości były różne problemy z osobami, które próbowały obejść przepisy, więc uważam, że powinniśmy tego pilnować jak tylko można!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - latamlatami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog ;) Zapraszam na mój kanał na YT o skokach narciarskich :)
    https://m.youtube.com/channel/UCQQL0TkGMFUJVCyRk5s2-Cw

    OdpowiedzUsuń
  12. Na jaki adres pisałaś do Kuby? Ja wysyłałam list jakoś na początku roku i do tej pory nie dostałam odpowiedzi :/ Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow gratuluję! Plastron zdobyłaś pisząc list do Kuby czy osobiście na konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowy post: http://autografyryska.blogspot.com/2016/11/27-kaarel-nurmsalu.html

    OdpowiedzUsuń