środa, 2 marca 2016

66. Roman Koudelka

Cześć,
Jeszcze 2 dni do pierwszego konkursu indywidualnego w Wiśle! Cały czas ubolewam, że musiałam rozpakować walizkę ale cóż, życie nie jest kolorowe :) Osoby, które chciały się spotkać na zawodach ze mną niech się nie martwią, w wakacje na 100% będę, bo hotel już opłacony i raczej mnie nie wykiwają.
Wiem, że wielu kibiców sceptycznie odnosi się do konkursów w Polsce. Forma naszych skoczków nie powala, bilety na zawody kosztują zdecydowanie za dużo. Wiele tego jest ale czy nie warto się wybrać bądź obejrzeć w telewizji by pokibicować naszym? Może akurat nas panowie zaskoczą :) Ja będę trzymałam kciuki, w końcu zawody rozgrywane są na polskiej ziemi. Jedynie co mnie martwi to pora organizowania tych konkursów, z tego co widziałam to więcej tam deszczu aniżeli śniegu. Miejmy nadzieję, że wszystko się uda :) A tym co jadą życzę udanej zabawy!
Miałam wczoraj przyjemność popisania trochę z Frantiskiem Holikiem i jak dobrze pójdzie to może się w końcu przełamię i dodam jakiś wywiad ale to się zobaczy :)
Listy zdrożeją, więc pora zwolnić nieco z wysyłaniem. Dzisiaj poszła ostatnia sterta, czeka mnie w sumie jeszcze Granerud ale chyba nieco poczekam, bo ręka już odpada :)
Peter Prevc zdobywcą Kryształowej Kuli! Nic zaskakującego widząc jaką formę ma ten zawodnik w tym sezonie. Zasłużył fakt, jednakże co to za sezon, w którym wygrywa przeważnie ta sama osoba? Nie darzę Słoweńców sympatią ze względu na ich charakter ale gratulacje Peterowi się należą. Wiele mogłabym na ten temat pisać ale nie chce urazić sympatyków tego skoczka, nie w tym rzecz. Niektórzy wiedzą o co mi chodzi, bo miałam możliwość rozmawiania na fb i nie tylko :) W każdym bądź razie - gratuluję! Brawo! Walka o drugie i trzecie miejsce nadal trwa!
Kto zdominuje konkursy rozgrywane na wiślańskiej Malince? Czy Polacy zdołają obronić się na własnej ziemi? Czekam niecierpliwie na odpowiedzi :)

*.*


Kraj: Czechy
Data urodzenia: 9 lipiec 1989 r. w Turnovie
Klub: LSK Lomnice nad Popelkou
Rekord życiowy: 229 m na Letalnicy w Planicy (23 marzec 2017 r.)

Reprezentant Czech w skokach narciarskich. Lider wśród czeskich skoczków. W 2007 roku został Mistrzem Świata Juniorów. Roman zadebiutował na arenie Pucharu Świata w 2006 r. nie kwalifikując się do drugiej serii (31. miejsce), pierwsze punkty zaś wywalczył tego samego roku podczas zawodów w Engelbergu. Walkę z najlepszymi nawiązał podczas konkursu w Harrachovie gdzie zajął 3. miejsce, co było jego pierwszym dużym osiągnięciem w tym sporcie. 23 listopada 2014 r. udowodnił, że stać go na wygrywanie w tak trudnym cyklu jakim jest Puchar Świata i uczynił to na konkursie w Klingenthal na rozpoczęciu sezonu, Koudelka zwyciężył jeszcze trzy razy podczas tego samego sezonu - Lillehammer, Engelberg oraz Sapporo.



Aktualizacja (18.03.16 r.):



Aktualizacja (29.11.16 r.):



Bardzo się cieszę, że karta tego skoczka trafiła do mojej kolekcji. Póki co posiadałam jedynie podpisane zdjęcia. Opłacało się czekać, gdyż Roman był tak miły, że dodał dedykację, mimo iż nie prosiłam i w dodatku dał jeszcze 2 dodatkowe karty :)

Pozdrawiam was serdecznie!
Wypchanych skrzynek :)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/03/30-katarzyna-rogowiec.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/03/58-micha-walski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy w Wiśle nastąpi przełamanie, ale liczę na dobry występ. Wiem jak się czujesz, bo mój wyjazd również nie dojdzie do skutku. A autografu serdecznie gratuluję, sama muszę tę kartę zdobyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, cenny podpis!

    OdpowiedzUsuń