poniedziałek, 22 sierpnia 2016

83. Vojtěch Štursa

Witam serdecznie,
Igrzyska Olimpijskie w Rio 2016 dobiegły końca. Z racji, że oglądałam niemalże wszystko co było możliwe, zabrakło mi czasu na to aby dodać coś na bloga, teraz jednak to się zmieni - gwarantuję. Od przyszłego tygodnia powróci norma dodawania postów we wtorek i piątek. Wyjątek stanowić będzie termin 5-9 września, ponieważ jestem na obozie integracyjnym dla studentów pierwszego roku.
Nasi olimpijczycy wywalczyli 11 medali. Czy to dużo? Moim zdaniem stać ich było na więcej ale jestem dumna z bycia Polką. Nie ważne, że Amerykanie zdobyli ponad 100, a Brytyjczycy byli drudzy w klasyfikacji generalnej. Nasi sportowcy walczyli sercem, może nie każdemu udało się stanąć na upragnionym podium, ale to nie były ostatnie igrzyska. Szkoda moich ulubionych siatkarzy i szczypiornistów, Pawła Fajdka również ale nie pozwolę wieszać psów na nikim z tych, którzy pojechali na olimpiadę. Wiem jaki jest nasz naród, jak Polacy są rozgoryczeni, mimo że to nie oni musieli walczyć z presją. Wierni po porażce, dumni po zwycięstwie. Czekam niecierpliwie na IO w Pyeongchang, a potem IO w Tokio! Dziękuję Polsko za trud włożony w przygotowania do startu na olimpiadzie i każdy medal przywieziony z Rio :)
W świat wysłałam 15 listów do skoczków narciarskich. Dużo ale uwierzcie mi, że miałam długą przerwę i trzeba było to nadrobić. Pierwsza odpowiedź przyszła już dzisiaj. Bohaterem postu jest Vojtech Stursa, młody skoczek z Czech. Zawodnik podarował mi dwie podpisane przez niego karty oraz napisał kilka słów dziękując za list i nie tylko :)
Jeszcze miesiąc do LPK w Wiśle, nie mogę się doczekać! Czy ktoś z was wybiera się na te zawody?
Już w tym tygodniu kolejne zmagania skoczków w LGP. Tym razem przeniesiemy się do japońskiej Hakuby. Polacy, który udadzą się do Japonii to: Stefan Hula, Andrzej Stękała, Jakub Wolny oraz Jan Ziobro. Jak oceniacie ten skład? Mamy szansę na miejsce na podium? :) Ostatnio Jan Ziobro dwukrotnie triumfował w zawodach FIS Cup w Kuopio, także miejmy nadzieję, że pokusi się o dodatkowe punkty w Hakubie. Nie skreślam oczywiście pozostałych naszych zawodników, będę trzymała mocno kciuki :)
Słyszeliście o niezbyt ciekawej sytuacji Viktora Polaska? Zawodnik bowiem prosi o wsparcie finansowe na rozwój jego sportowej kariery. Czech chce skompletować sobie sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w zawodach skoków narciarskich. Ja już wsparłam skoczka. Zechcecie pomóc Polaskowi? Więcej informacji znajdziecie tutaj: LINK.

Wymiana:
Vojtech Stursa

*.*


Kraj: Czechy
Data urodzenia: 3 sierpień 1995 r. 
Klub: Dukla Liberec
Rekord życiowy: 201,5 m na Letalnicy w Planicy (23 marzec 2017 r.)

Reprezentant Czech w skokach narciarskich. Jego debiut miał miejsce sześć lat temu podczas zawodów z cyklu FIS Cup w Harrachovie, gdzie zajął 57. miejsce. Do największych osiągnięć tego zawodników zaliczyć śmiało można 4. miejsce w Szczyrku (FIS Cup) i dwukrotnie w Zakopanem. 21 sierpnia 2016 r. wziął on udział w konkursie Letniego Pucharu Kontynentalnego w Kuopio, gdzie wywalczył bardzo dobre 6. miejsce.


Aktualizacja (28.01.17 r.):



Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Również jestem bardzo dumna z naszych sportowców, którzy walczyli w Rio, najbardziej zapadły mi w pamięć słowa Piotrka Wyszomirskiego.. a autografu serdecznie gratuluję i dziękuję w imieniu Viktora za wsparcie ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/08/44-kenneth-gangnes.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/08/123-alfie-allen.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Zapraszam na nową notkę : http://autografymoje.blogspot.com/2016/08/roger-federer.html

    OdpowiedzUsuń