sobota, 11 marca 2017

100. Atle Pedersen Rønsen



Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 13 sierpień 1988 r. w Stensby
Klub: Eidsvoll IF
Rekord życiowy: 188,5 m w Tauplitz (14 styczeń 2012 r.)

Były reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Jego debiut w zawodach z cyklu Pucharu Świata nastąpił 14 marca 2010 r. podczas konkursu w Oslo, zajął tam wówczas 29. miejsce. Pod koniec 2008 roku zwyciężył w konkursie Pucharu Kontynentalnego w Libercu. 17 kwietnia 2015 roku ogłosił zakończenie kariery sportowej.



8 komentarzy:

  1. Gratuluję, świetny podpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej :)
    Na pewno będę wpadać do Ciebie co tydzień! Bardzo lubię Twoje wpisy, jednak nie zawsze mam czas czy też wenę, żeby napisać jakiś komentarz za co ogromnie przepraszam. Postanawiam poprawę!
    Raw Air w pełni, a ja nie miałam okazji zobaczyć jeszcze żadnego konkursu od deski do deski, jak to się mówi :D
    Ale z wynikami jestem na bieżąco i jak zawsze i wszędzie mam swoich faworytów!
    Zapraszam do siebie na nowy wpis: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/03/puchar-kontynentalny-zakopane-2017.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamil i Maciek faktycznie mogli więcej zdziałać, ale dobrze, że Piotrek zdobył medal. :) Liczę, że za rok na igrzyskach będzie wysyp medali dla Polaków, bo w końcu mamy ekipę, którą ciągną wszyscy, a nie tylko jeden skoczek jak to było za czasów Adama :P
    Gratuluję autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki podpisu, choć wstyd przyznać, ale totalnie nie pamiętam tego zawodnika ;) Sam Raw Air nie podoba mi się, mogłoby być wiele innych i ciekawszych konkursów zamiast niego :) Fajnie, że wracasz na bloga, a czytam go od dawien dawna i zawsze chętnie na niego zaglądam :D Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń