środa, 14 października 2015

52. Pascal Kaelin

Hej,
Co słychać w świecie skoków narciarskich? Otóż w ciągu ostatnich kilku dni zostały rozegrane mistrzostwa nie tylko w Polsce lecz także w innych krajach. W Norwegii triumfował Daniel Andre Tande, w USA Glasder. W Słowenii mistrzem został Peter Prevc, jeżeli zaś chodzi o Rosję to Bojarincew.
Kolejna dobra wiadomość! W 2017 roku powróci FIS Team Tour! To będzie sprawdzian przez Mistrzostwami Świata w Lotach Narciarskich, które odbędą się zaś rok później.
Każdego dnia wędruje do mnie jakiś list co mnie bardzo cieszy, bo nie dość, że powiększa mi się kolekcja to jeszcze kilka nowych kartek mam na wymianę, może akurat coś trafi się ciekawego :)
Posty będą pojawiać się dwa razy w tygodniu. W piątku tak jak było oraz w jakiś wybrany przeze mnie dzień, być może będą to środy.

38 dni do Pucharu Świata!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Piotr Żyła

Wymiana:
Pascal Kaelin
Piotr Żyła (nowa karta fischer)
Reprezentacja Norwegii

*.*


Kraj: Szwajcaria
Data urodzenia: 11 styczeń 1993 r. 
Klub: SC Einsiedeln
Rekord życiowy: 158 m na Kulm w Tauplitz (10 styczeń 2014 r.)

Reprezentant Szwajcarii w skokach narciarskich. Zadebiutował 11 października 2008 roku podczas zawodów FIS Cup. Pierwsze punkty Pucharu Kontynentalnego zdobył latem 2012 r. W Pucharze Świata zadebiutował 17 marca 2013 r. w Oslo, gdzie zajął odległe 49. miejsce. Tego samego roku w grudniu udało mu się zdobyć pierwsze punkty PŚ. 




Aktualizacja (19.02.16 r.):



Pascal zyskał u mnie ogromny plus za to jak szybko odpowiedział, bo to niespełna tydzień i w dodatku pokusił się o napisanie pisemnego podziękowania. Trochę czytania było, bo się rozpisał ale to naprawdę kochane z jego strony.

Pozdrawiam

10 komentarzy: