niedziela, 15 marca 2015

25. Bartłomiej Kłusek

Hej,
Kamil Stoch i Peter Prevc na trzecim miejscu w konkursie indywidualnym PŚ w Oslo! Wszyscy Polacy w czołowej dziesiątce! Świetna wiadomość :)
Co do wczorajszego konkursu to.. Jest z czego się cieszyć i jest na co narzekać. Coraz bardziej przyglądam się ocenom sędziów co do poszczególnych zawodników, bo są moim zdaniem niesprawiedliwe w niektórych sytuacjach.
Już za tydzień koniec sezonu a ja mam wrażenie jakby ten poprzedni kończył się parę dni temu. Szkoda, naprawdę szkoda. Nie było spektakularnych sukcesów ale złożyło się na to parę rzeczy. Więcej napiszę po Planicy, bo będą jeszcze dwa indywidualne i jeden drużynowy konkurs. Jedyny plus po sezonie jest taki, że skoczkowie mają więcej czasu dla fanów, kibiców, więc można poszerzyć swoją kolekcję autografów i nie tylko :)

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 15 styczeń 1993 r. w Buczkowicach
Klub: LKS Klimczok Bystra
Rekord życiowy: 192 m na Letalnicy w Planicy (18 marzec 2016 r.)

Reprezentant Polski w skokach narciarskich. Dwukrotny Wicemistrz Świata Juniorów w drużynie z 2012 i 2013 roku. Drużynowy złoty medalista Zimowej Uniwersjady 2013.



Aktualizacja (24.10.15 r.):



Aktualizacja (17.05.16 r.):



Tego autografu mi brakowało i bardzo długo czekałam ale się doczekałam :) Co do adresu to nie mogę go umieścić na blogu, ale mogę podać na poczcie, więc zapraszam zainteresowanych.

Miłej niedzieli :)

13 komentarzy: