czwartek, 23 czerwca 2016

78. Stephan Hocke

Hej,
Już jutro początek wakacji! Mimo że ja mam je od połowy maja, to niecierpliwie czekam aż dołączy do grupy maturzystów cała reszta :) Pogoda dopisuje także pozostaje wyczekiwać ostatniego dzwonka! :)
Dziękuję za tak duże zainteresowanie ostatnim postem :) Bardzo miło jest wejść na bloga i ujrzeć takie statystyki i tyle komentarzy. Co prawda była nieco dłuższa przerwa ale zamiast odreagowywać przed odbiorem wyników maturalnych tutaj na blogu, poświęcam czas na wiele innych rzeczy. Cały czas szkolę się pod względem fotografowania i nie tylko :)
Już wkrótce nie lada gratka dla fanów skoków narciarskich na stronie skoki24.pl :) Jednak co to będzie dowiecie się wkrótce. Ciesze się, że z tak wspaniałymi ludźmi mogę tworzyć takie projekty. Nie żałuję, że tamtego dnia wysłałam zgłoszenie aby dołączyć do redakcji. Wspaniała sprawa!
W końcu wysłałam kilka listów-paczek! Pozostaje czekać mi na zapełnienie mojej skrzynki pocztowej :) A jak u was? Przyszły nowe zdobycze?
Kolejni skoczkowie postanowili zakończyć karierę. O kim mowa? Anton Kaliniczenko - reprezentant Rosji oraz Jure Sinkovec - skoczek ze Słowenii. Lista niestety wciąż się powiększa..
Jest też dobra wiadomość. Jernej Damjan po ponad 4-miesięcznej przerwie ponownie zasiadł na belce startowej. Słoweniec w trakcie sezonu zimowego poddał się operacji łąkotki.

Znamy już program tegorocznej LGP w Wiśle! O której godzinie zostaną wpuszczeni kibice? Kiedy początek zawodów? Tak prezentuje się program:

21 lipca 2016 (czwartek)
- godz. 16:00 - oficjalny trening (2 serie)
- godz. 18:00 - kwalifikacje
- godz. 19:00 - wręczenie numerów startowych (Plac Hoffa w Wiśle)

22 lipca 2016 (piątek)
- godz. 12:40 - otwarcie bram dla kibiców
- godz. 13:40 - początek serii próbnej
- godz. 14:50 - 1. seria konkursu drużynowego (TVP Sport)
- godz. 16:00 - 2. seria konkursu drużynowego (TVP i TVP Sport)
- po konkursie - ceremonia wręczenia nagród

23 lipca 2016 (sobota)
- godz. 12:40 - otwarcie bram dla kibiców
- godz. 13:40 - początek serii próbnej
- godz. 14:50 - 1. seria konkursu indywidualnego (TVP Sport)
- godz. 16:00 - 2. seria konkursu indywidualnego (TVP i TVP Sport)
- po konkursie - ceremonia wręczenia nagród

No to z kim widzę się pod skocznią? :)

Opublikowane zostały wyniki tegorocznej edycji konkursu wiedzy o skokach. Ja nie brałam udziału, ponieważ patrząc na pytania to z połową miałam problem, a druga sprawa to taka, że gdyby udało się wygrać bilety to i tak bym musiała zrezygnować, ponieważ gustuję w inny sektor :) Zapraszam do zapoznania się z wynikami: KLIK
Skoki narciarskie w Wiśle podczas LPG to szansa na zdobycie wielu cennych autografów. W jaki sposób i gdzie je dostać? Tu znajdziecie takie informacje: AUTOGRAFY

28 dni do LGP!

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 20 październik 1983 r. w Suhl
Klub: WSV Oberhof 05
Rekord życiowy: 208,5 m w Planicy (20 marzec 2005 r.)

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Zawodnik mający w swym dorobku złoty medal olimpijski wywalczony z kolegami w Salt Lake City. Zadebiutował w Pucharze Świata 15 lat temu podczas zawodów w Kuopio, gdzie zajął 7. miejsce. Pierwsze zwycięstwo w PŚ odniósł już 15 grudnia 2001 r. w Engelbergu. W grudniu 2012 tuż przed rozpoczęciem 61. Turnieju Czterech Skoczni, ogłosił zakończenie kariery skoczka narciarskiego.



:)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)
    Mnie plan tegorocznej LGP bardzo się podoba, odpowiada mi to, że zawody będą popołudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/06/99-emilia-komarnicka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Tym autografem przypomniałaś mi młode lata ;)
    Do zobaczenia w Wiśle!

    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2016/06/41-dawid-kubacki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/06/andrzej-duda.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !
    Zapraszam na nowy wpis:
    http://autografymateuszz90.blogspot.com/2016/06/132-micha-pazdan.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/06/42-przemysaw-kantyka_25.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zapraszam do siebie ;) http://limonje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :)
    http://autografymichala.blogspot.com/2016/06/domen-prevc-1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Zapraszam na Nowy Post :
    http://autografymoje.blogspot.com/2016/06/andera-herrera.html

    OdpowiedzUsuń