sobota, 8 sierpnia 2015

44. Danny Queck + plastron

Cześć,
I jak nastroje po wczorajszym konkursie LGP w Hinterzaten? Kolejne podium w wykonaniu biało-czerwonych. Czy to nie piękne? :) Drugie miejsce również jest dobre. Skocznia nie należy do łatwych, więc wielkie gratulacje dla Kamila Stocha, Dawida Kubackiego, Piotra Żyły i Macieja Kota! Dzisiaj o godzinie 18:30 odbędą się kwalifikacje a o 20 czeka na nas konkurs indywidualny. Czy Dawid Kubacki obroni tytuł lidera klasyfikacji generalnej LGP? Czy Kot i Kłusek wywalczą dodatkowe miejsce? Odpowiedzi na te pytania otrzymamy po dzisiejszym konkursie, oby obydwie brzmiały "tak".
Minął tydzień od zawodów w Wiśle. Warto przejechać tak dużo kilometrów by tam być. Już teraz planuję ze znajomą wyjazd na przyszły rok. Dwa tygodnie w Wiśle. Zawody LGP i LPK. Będzie idealnie :)
Jestem zachwycona, że Andreas Schuler wykorzystał moje zdjęcie wykonane "przez przypadek" w Wiśle, jako swoje zdjęcie profilowe na portalu facebook. To dowodzi, że skoczkowie potrafią docenić takich ludzi jak my.

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 17 wrzesień 1989 r. w Lauscha
Klub: WSV 08 Lauscha
Rekord życiowy: 175,5 m na Kulm w Tauplitz (8 styczeń 2010 r.)

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Zwycięzca kokursu Pucharu Kontynentalnego w Erzurum (Turcja) w grudniu 2011 roku. Drużynowy Wicemistrz Świata Juniorów z 2009 roku ze Strbskego Plesa. Zadebiutował w Pucharze Świata 8 stycznia 2011 roku w Harrachovie zajmując 35. miejsce.



Uwielbiam Dannego, mimo że nie jest to skoczek, który na dzień dzisiejszy ma jakieś szczególne osiągnięcia. Z niemieckich skoczków to mój ulubieniec. Pisząc do niego list moje ręce wręcz drżały. Pragnęłam aby zrozumiał, że jest taka osoba w Polsce, która trzyma za niego mocno kciuki i bardzo go wspiera. Długo czekałam na odpowiedź i pewnego dnia na profilu Dannego (facebook) pojawiło się to zdjęcie:


3-4 dni później w mojej skrzynce znalazł się wypchany list, a tam powyższy plastron i dwie kartki (jedna z piękną dedykacją):


  
Aktualizacja (19.02.16 r.):



Żałuję, że nie ma mnie na LPK, ponieważ Danny właśnie tam jest a chciałam mu ogromnie podziękować za to, co dla mnie zrobił. To wspaniałe z jego strony. Do dnia dzisiejszego jak patrzę na ten plastron, momentalnie pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Świetny prezent od Dannego!
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie :)
    http://fikolynamacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Widzę, że kolekcjonujesz autografy. Na pewno zainteresuje Cię ten konkurs.

    Udział nic nie kosztuje, nie wymaga udostępniania, lajkowania itd. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
    Do wygrania autografy zwycięzcy zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu - Janka Ziobry :)

    https://www.facebook.com/175710329121045/videos/1213702771988457/?permPage=1

    OdpowiedzUsuń