sobota, 8 sierpnia 2015

44. Danny Queck + plastron



Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 17 wrzesień 1989 r. w Lauscha
Klub: WSV 08 Lauscha
Rekord życiowy: 175,5 m na Kulm w Tauplitz (8 styczeń 2010 r.)

Były reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Zwycięzca kokursu Pucharu Kontynentalnego w Erzurum (Turcja) w grudniu 2011 roku. Drużynowy Wicemistrz Świata Juniorów z 2009 roku ze Strbskego Plesa. Zadebiutował w Pucharze Świata 8 stycznia 2011 roku w Harrachovie zajmując 35. miejsce.

1.



Uwielbiam Dannego, mimo że nie jest to skoczek, który na dzień dzisiejszy ma jakieś szczególne osiągnięcia. Z niemieckich skoczków to mój ulubieniec. Pisząc do niego list moje ręce wręcz drżały. Pragnęłam aby zrozumiał, że jest taka osoba w Polsce, która trzyma za niego mocno kciuki i bardzo go wspiera. Długo czekałam na odpowiedź i pewnego dnia na profilu Dannego (facebook) pojawiło się to zdjęcie:


3-4 dni później w mojej skrzynce znalazł się wypchany list, a tam powyższy plastron i dwie kartki (jedna z piękną dedykacją):


  
2.



5 komentarzy: