piątek, 6 marca 2015

Plastron Piotra Żyły

Dobry wieczór,
Przed nami kolejne konkursy PŚ, tym razem Lahti :) Oglądam właśnie kwalifikacje i widzę znaczną poprawę w skokach naszych zawodników. Coś się odblokowało, szkoda, że tak późno ale to jeszcze nie koniec sezonu, więc trzymajmy kciuki do samego końca.

Wymiana:
Piotr Żyła


Dzisiaj przygotowałam kolejny "specjalny post". Mam mnóstwo gadżetów związanych ze skokami, ale moja kolekcja nadal jest otwarta i zamierzam ją powiększać. Chciałam wam dziś pokazać jeden z plastronów, który posiadam, a jest to plastron Piotra Żyły z Willingen 2015. Najnowsza zdobycz i bardzo się cieszę, że go mam. Na plastronie podpisali się nasi reprezentanci :)



Miłego wieczoru :)
Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję :) taki plastron to moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce jakiś pojawi się w Twojej kolekcji :))
      Ja mam już 3, a wkrótce pojawią się u mnie 3 następne.

      Usuń
    2. Jak zdobywasz takie plastrony? Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie :
    http://autografykarolci9360.blogspot.com/
    Dodaje twój blog do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację ! :D Dodałam do obserwowanych i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)

    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i zapraszam do siebie :
    http://autografy-ani.blog.pl/
    oraz do folderu wymiana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie gratuluję ! <3
    i zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje :)
    Jak go zdobyłaś ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten plastron w porównaniu do innych, które posiadam, otrzymałam od fundacji "Siatkarze dla hospicjum". Tej fundacji skoczkowie pomagają już od lat :)

      Usuń
  8. Gratuluję, dodasz do obserwowanych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, dodasz do obserwowanych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację :), zapraszam --> https://kolekcjaautografow.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje! Jak udaje Ci się zdobyć plastrony :O I to aż tyle? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A przede wszystkim, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak ogólnie zdobyć plastron ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie: http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/04/18-stephan-leyhe.html
    Dodasz do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń